به گزارش ایرنا ، این طرح ها شامل آسفالت روستای گردشگری جواهرده با اعتبار 500 میلیون تومان ، افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی غیر دولتی همراز روستای گالش محله ، خانه بهداشت روستای دریاپشته با اعتبار 110 میلیون تومان ، سیستم روشنایی روستای لتر با اعتبار 24 میلیون تومان می باشد.
همچنین پروژه آسفالت روستای چالکرود با اعتبار 202 میلیون تومان و پروژه آسفالت ، موزاییک فرش ، جدول و کانیوو ، فضای سبز روستای گالش محله با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
فرماندار رامسر در آیین بهره برداری از این پروژه ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : امسال در هفته دولت 50 پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
محمد آزاد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به رفع مشکلات مردم در روستاها دارد، افزود : در همین راستا دولت مبلغ 30 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای بالادست این شهرستان اختصاص داده است.
وی اظهار داشت : هم اکنون معابر اصلی روستاها تقریبا آسفالت شده و معابر داخل بافت نیز به زودی مرمت و آسفالت می شود.
آزاد بر خدمت رسانی به مردم توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و بیان داشت : وقتی مردم در هر شرایطی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنند بنابراین وظیفه همه مسئولان است که در خدمت رسانی به آنها نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.