به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه قطعات بتنی صائین قلعه با گرامیداشت هفته دولت و آغاز به کار دولت دوازدهم، افزود: در کاروان شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدانی از همه اقشار جامعه دیده می شود و برای استقرار این نظام رئیس جمهوری، نخست وزیر، نماینده و رئیس قوه قضائیه شهید داده ایم.
وی اظهار کرد: هفته دولت بهانه ای است تا تلاش ها و زحماتی که نظام برای خدمت شایسته به مردم دارد را به غموم معرفی کنیم.
وی با اشاره به همزمانی هفته دولت با استقرار دولت دوازدهم، یادآور شد: به سهم خود از نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که با رای قاطع خود به وزراء در استقرار دولت نهایت تلاش خود را کردند.
استاندار زنجان ابراز کرد: در هفته دولت امسال در حوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی و کشاورزی 355 میلیارد تومان پروژه با اشتغال زایی مستقیم 575 نفر، در استان به طور رسمی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: احداث کارخانه قطعات بتنی صائین قلعه اقدامی شایسته در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری این شهر است و امید است این کارخانه تشویقی برای سایر شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار باشد.
درویش امیری اظهار کرد: شهرداری ها باید به سمتی حرکت کنند که درآمد مستمر برای خود پیش بینی کنند و شهرداری صائین قلعه با افتتاح این کارخانه که پایگاه درآمدی برای آن خواهد بود، در این زمینه موفق بوده است.
وی تاکید کرد: برای استمرار فعالیت این کارخانه، همه شهرهای استان موظف هستند نیاز قطعات بتنی خود را از این کارخانه تامین کنند.
استاندار زنجان با اشاره به استخر نیمه کاره شهر صائین قلعه، تصریح کرد: هیچ مسئولی راضی نیست گردوغبار بر پروژه های که نیمه کاره مانده است ببیند و یکی از موضوعاتی که مسئولان را بیش از مردم رنج می دهد راکد ماندن پروژه های عمرانی است.
وی با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام کشور، گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها نیاز است که با شرایط مالی فعلی دولت امکان تکمیل تمام پروژه های ورزشی وجود ندارد.
درویش امیری بیان کرد: تا زمان تکمیل پروژه های در حال احداث فعلی، پروژه جدیدی در استان کلنگ زنی نمی شود چراکه در زمان آغاز به کار برخی پروژه های عمرانی تصور نمی شد تحریم و بلوکه شدن اموال کشور مانع از تکمیل پروژه ها شود.
رئیس دوره قبل شورای شهر، صائین قلعه افزود: این کارخانه برای جلوگیری از خام فروشی شن و ماسه تولیدی در منطقه احداث شد تا با تولید فرآورده نیاز استان و مناطق همجوار را تامین کنیم.
یوسف جعفری خاطرنشان کرد: 50 میلیارد ریال برای احداث این کارخانه هزینه شده است و ظرفیت تولید آن روزانه پنج هزار عدد جدول و بیش از یک هزار متر مربع فرش موزائیک است.
میزان اشتغال زایی کارخانه قطعات بتنی صائین قلعه 12 نفر به طور مستقیم و 20 نفر به طور غیر مستقیم است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.