اکبر سنجابی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین و بیان عملکرد دولت برای مردم است، اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را 177 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی افتتاح قطعه هفت بزرگراه کربلا، تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر، گازرسانی به 10 روستای حومه، بهسازی و تعریض محور سرپل ذهاب به قره بلاغ و احداث، بهسازی و آسفالت راه دسترسی به آبشار پیران را از طرح های قابل افتتاح در هفته ولت در سرپل ذهاب ذکرکرد.
وی روکش آسفالت راه های روستایی میانکل – ناوه فره، مهکی امین و رفیع ، سنگ فرش و جدول گذاری معابر روستای سرباغ گلین ، آسفالت راه روستایی و طرح های مخابراتی را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که در گرامیداشت هفته دولت در سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد
فرماندار سرپل ذهاب، رویکرد دولت را ارائه خدمات مطلوب به مردم به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ذکر کرد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات باید به شکل مطلوب استفاده شود.
سنجابی ادامه داد: مسئولان باید با بیان عملکرد دولت، مردم را از خدمات ارزنده ای که انقلاب و نظام به آنها ارائه کرده است ، مطلع کنند.
سرپل ذهاب با 90 هزار تن جعمیت در غرب کرمانشاه با عراق 48 کیلومتر نوار مرزی دارد.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.