به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر ضمن اعلام این خبر افزود : شهرستان بهشهر بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و برخورداری از مواهب الهی و همچنین به واسطه تعدد روستاها ، یکی از شهرستانهای مهم ، پرترافیک و پرتردد محسوب می گردد.

وی تصریع نمود : از این رو این اداره اقدامات وسیعی را در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راههای روستایی در محورهای تحت پوشش خود در دست اجراء دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر اظهار داشت در این بازدید استاندار مازندران ضمن تاکید و تسریع در پروژه آسفالت راه روستایی در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز و پیگیری ویژه قول مساعد دادند.

در این بازدید محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امام جمعه شهرستان بهشهر، دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی، روسای ادارات منابع طبیعی، آب ، برق ، گاز ، جهاد کشاورزی ، فرماندهی سپاه کربلای مازندران و سایر مسولین شهرستانی و استانی، استاندار مازندران را همراهی می کردند. همچنین در این سفر بیشتر محورهایی مورد بازدید استاندار قرار گرفت که اداره کل راه و شهرسازی به اتفاق بسیج سازندگی بصورت مشارکتی در آسفالت راه روستایی فعالیت نمودند.

گفتنی است : از 7500 کیلومتر راههای روستایی استان مقدار 415 کیلومتر آن در شهرستان بهشهر قرار دارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714051
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.