به گزارش خبرآنلاین مازندران، دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیر مقدم و قدردانی از زحمات دلسوزانه دکتر محمد بخشی در مدت تصدی معاونت آموزشی، و تشکر از دکتر بهرام نوائی نیا به جهت قبول مسئولیت گفت: بخش اعظمی از مسئولیت ها و مأموریت های دانشگاه در حیطه آموزش بر عهده معاونت آموزشی می باشد.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همچنین با تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان حوزه آموزشی اظهار داشت: این حوزه جایگاه بسیار حساسی برای توسعه و ارتقای سطح کیفی آموزش محسوب می شود و امیدوارم که با اتحاد و همبستگی همه شاهد تسریع بیش از پیش رشد و توسعه دانشگاه در همه ی زمینه ها باشیم.

دکتر واثقی امیری گفت: پتانسیل بالای علمی، اخلاق مداری، تجربیات ارزشمند علمی، آموزشی و مدیریتی، وقت شناسی، نظم، درایت، دقت نظر و هوشمندی از جمله خصوصیات بارز دکتر بخشی است که در ارتقای جایگاه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و تسریع در رشد و توسعه آن نقش بسزایی داشته است.
دکتر واثقی امیری با تشکر از دکتر بهرام نوائی نیا به جهت قبول مسئولیت اظهار داشت: ایشان نیز توانمندی بالایی در زمینه های علمی، آموزشی و سوابق اجرایی و مدیریتی دارد که امیدوارم با همکاری کارشناسان و مدیران این حوزه در راستای پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه موفق باشند.
در ادامه دکتر بخشی با تشکر و قدردانی از حمایت های همه جانبه رییس دانشگاه و زحمات مدیران و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی گفت: جایگاه اصلی ما در دانشگاه معلمی است و سعی کردم در بازه ی زمانی ای که در دانشگاه مسئولیتی را قبول کردم همیشه پاسخگو باشم .
دکتر بهرام نوائی نیا نیز با قدرانی از حسن اعتماد ریاست دانشگاه گفت: حجم زیادی از امور دانشگاه از قبیل اداره کل آموزش، اداره تحصیلات تکمیلی، هیأت های ممیزه و جذب، دفتر استعداد های درخشان زیر مجموعه معاونت آموزشی می باشد و امیداوم که با همکاری کارکنان و مدیران بتوانیم در پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه تاثیرگذار باشیم.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظراتشان پرداختند.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمد بخشی تشکر و قدردانی به عمل آمد و حکم معاونت آموزشی به دکتر بهرام نوائی نیاء اعطاء شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691596
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.