به گزارش ایرنا،داود عزیزی روز سه شنبه در نشست با روسای هیئت های ورزشی شهرستان فردیس افزود: هیئت های ورزشی از مربیان و داوران بخواهند از نظر اخلاقی و زیر مجموعه های خود کار کنند اولویت اول را به مسایل اخلاق و بعد فنی قرار دهند .
وی تصریح کرد: مربیان ورزشی به تناسب تجربه و مهارت خود، باید این استعدادها را شناسایی و تربیت کنند و با پرورش اخلاقی، ورزشکاران را به انسان‌هایی بزرگ تبدیل کنند..
وی از روسای هیئت های ورزشی خواست طبق برنامه و تقویم ورزشی حرکت کنند و داشتن برنامه ریزی مناسب از ابرازهای مهمی است که ورزش شهرستان را به سمت پیشرفت سوق می دهد.
وی به برگزاری دوره های آموزشی ارتقای مربیگری و داوری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های ارتقای سطح دانش مربیگری و داوری در فردیس تاثیر بسزایی دارد و آنها با آخرین فنون روز آشنا می شوند و دیگر نیازی نیست که مربی و یا داور از جای دیگر وارد شود.
عزیزی اظهار داشت: هیئت های ورزشی باید زیر مجموعه خود را به صورت کامل نظارت و تسلط داشته باشد با نظارت کارها نتیجه می دهد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: کارشناسان برای بازدید از سالن های ورزشی استاندارد های یک سالن ورزشی را مدنظر قرار دهند.
عزیزی افزود: امسال قرار است با کمک و همکاری شورای شهر فردیس مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی فردیس را داشته باشیم.
وی با اشاره به کمبود زیر ساختهای ورزشی در فردیس گفت: گرچه شهرستان فردیس دارای کمبودهایی است اما دارای پتانسیل های فراوانی در بخش ورزش است که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
عزیزی گفت: در بخش مشکین دشت نیز کمیته های ورزشی فعال و به آنها ابلاغ شود تا گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از روسای هیئت های ورزشی خواست در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته باشند روز قدس نماد وحدت و حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.