به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و گفت: احترام به ارباب رجوع از بارزترین مصداق های رعایت حقوق شهروندی در سیستم اداری به ویژه مجموعه مدیریت شهری می باشد؛ بر این اساس رعایت اخلاق حرفه ای اداری در دستگاه های خدمت رسان و اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول، بهبود ارائه خدمات، کاهش میزان تعارضات میان مردم و کارکنان، جلوگیری از دوباره کاری ها، ایجاد زمینه‌های‌ رشد و توسعه‌ فعالیت‌ها و تأمین‌ رضایت‌ جامعه‌ را از جمله مزایای تکریم ارباب رجوع در ادارات برشمرد و افزود: ایجاد پیوند ارتباطی سازمان و جامعه و تحقق اصول اخلاقی حاکم بر روابط عمومی از دیگر مواردی است که با رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی محقق می شود.
وی با تاکید بر حفظ ارزش های جامعه و صیانت از حریم این ارزش ها و ارتقاء امنیت شهروندان، عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمندبرنامه ریزی ها و اقدامات فرهنگی عمیق و هدفمند است.
قائم مقام شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه بازتاب رعایت موازین اخلاقی در سیستم اداری در جامعه به خوبی مشخص می شود، تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع باید به یک وظیفه ی عمومی در سطح ادارات تبدیل شود.
رضاحسینی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت رعایت حقوق دیگران در دین اسلام اشاره و بیان کرد: ضرورت رسیدن به جامعه ای امن و کسب اعتماد شهروندان همچنین ایجاد تعامل متقابل میان شهروندان و مسئولان در واقع وظیفه ای دینی است که باید در راس وظایف مسئولان قرار گیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668174
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.