به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- محمد محبوب برگزاری کارگاه های آموزشی را گامی جهت بالابردن اطلاعات عمومی و سطح دانش شهروندان دانست و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری در این راستا اقدام به برگزاری جشنواره سرگرمی های علمی و خلاقیت در بوستان ملل نموده است.


وی به استقبال شهروندان از این جشنواره اشاره و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته این جشنواره در زمینه های رباتیک ، نجوم، بازی های فکری ، دومینو و خلاقیت در حال برگزاری می باشد.

محبوب ادامه داد: در این جشنواره اساتید و کارشناسان در زمینه آشنایی با علم رباتیک و نمایش ربات ها توضیحات جامعی را به مخاطبین ارائه می دهند.

این مسئول رصد کردن آسمان به وسیله تلسکوپ در این زمینه را از دیگر برنامه های این جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه از کارشناسان زبده استفاده شده تا آموزش های تخصصی به شرکت کنندگان داده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و نیز جشنواره های علمی در زمینه های مختلف برای شهروندان تداوم خواهد داشت.

شایان گفتن است جشنواره سرگرمی های علمی از 12 خرداد تا 4 تیرماه هر روز از ساعت 17 الی 23 در بوستان ملل برگزار و شرکت در آن رایگان می باشد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 678103
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.