مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت : محمدرضا الماسخاله مدافع مقاوم سه فصل گذشته سپیدرود، قراردادش را برای یک فصل دیگر با تیم تمدید کرد تا برای چهارمین سال متوالی پیراهن سپیدرود را بر تن کند.
رادنی دیدار اظهار کرد: الماسخاله 27 ساله، فوتبالش را از تیم های پایه پگاه گیلان آغاز کرد و سابقه حضور بیش از سه سال در لیگ برتر را ، همراه با تیم داماش گیلان دارد.
وی ادامه داد: همچنین محمد میری هافبک وسط 27 ساله سپیدرود رشت نیز ، با امضای قراردادی برای سومین سال متوالی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در لیگ برتر نیز با پیراهن سپیدرود بازی کند.
وی بیان کرد: میری نیز با تیم فوتبال سپیدرود رشت از لیگ دسته دوم به دسته اول ، و سپس به لیگ برتر صعود کرد و یکی از مهره های ثابت و تاثیر گذار تیمش بوده که پیش از این با تیم های شهرداری لنگرود، مس سونگون و خلخال دشت اردبیل به میدان رفته بود.
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت یادآور شد: پیش از این نیز ، سید محسن حسینی مدافع گیلانی تیم تراکتورسازی تبریز، عماد میرجوان بازیکن گیلانی سپاهان ، غلامرضا رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس ، میعاد یزدانی بازیکن گیلانی فصل قبل تیم استقلال تهران ، ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و حسین ابراهیمی بازیکن گیلانی فصل پیش ماشین سازی تبریز ، با تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد امضا کرده بودند.
دیدار خاطرنشان کرد: همچنین سیدمحمد حسینی دروازه بان ، حسین کعبی مدافع ، میثم فردوسی هافبک و پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با امضای قرارداد جدید، فصل جدید لیگ برتر را برای سپیدرود رشت بازی می کنند.
وی در ادامه اظهار کرد : با امضای تفاهمنامه همکاری بین باشگاه سپیدرود رشت و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان ، امکانات ابن دانشکده در اختیار تیم سپیدرود رشت قرار گرفت.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت ، توانست به لیگ برتر کشور صعود کند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.