سید امیر حسینی جو روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه مسجد جامع تنکابن به خبرنگار ایرنا گفت : از این تعداد 125 شعبه در بخش مرکزی ، 108 شعبه در بخش خرم آباد و 50 شعبه نیز در بخش نشتا مستقر هستند.
وی افزود : در این دوره از انتخابات 283 بازرس و 21 سربازرس وظیفه صیانت از آرا و اجرای قانون انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند .
حسینی جو امنیت و سلامت انتخابات را اولویت اصلی مجریان و برگزار کنندگان انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: با همراهی عوامل انتظامی و اطلاعاتی امنیت فرایند انتخابات را بطور کامل برقرار می‌کنیم تا مردم با فراغ بال و آسودگی خاطر پای صندوق‌ها حاضر شده و به انتخاب افراد مورد نظر خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امکانات لازم به ‌اندازه کافی برای برگزاری انتخابات فراهم‌ شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد ، تصریح کرد : ملت بزرگ ایران اگر در ساعت های اولیه در شعبه های اخذ رای حضور یابند با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد و فرایند رای گیری نیز به طور دقیق اعمال خواهد شد.
فرماندار ویژه تنکابن برگزاری انتخابات الکترونیکی را گامی درجهت شفاف سازی در فرایند رای گیری عنوان کرد و یادآور شد: برای نخستین بار انتخابات الکترونیکی در شهر تنکابن برگزار می شود و انتظار داریم تا به طور دقیق این فرایند اجرایی شود تا با کمترین مشکل در این زمینه مواجه باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان امروز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور اغاز شد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهندهکسید محسن حسن نیا
1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.