به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در محل حسینیه ثارالله کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ارزیابی و بررسی های به عمل آمده حتی قبل از ساعت هشت صبح امروز و آغاز رای گیری، جمع کثیری از مردم در محل صندوق های اخذ رای حضور داشتند.
وی تصریح کرد: انتخابات روز بسیار مهمی برای سرنوشت مردم کرمان و ملت ایران است.
استاندار کرمان گفت: انتظار می رود مردم همانگونه که همیشه در انتخابات حضوری فعال داشتند در انتخابات امروز نیز پای صندوق های اخذ رای حضور داشته باشند.
وی همچنین پس از انداختن آرای خود در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون حضور بسیار خوبی از مردم را شاهد بوده ایم و انتظار می رود انتخابات فعال و باشکوهی رقم بخورد.
رزم حسینی افزود: حضور مردم پای صندوق های رای در عرصه بین المللی بازدارندگی خوبی دارد و حضور بالای 60 درصد نشان دهنده مقبولیت نظام است.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات در تعیین سرنوشت مردم بسیار تاثیر دارد بیان کرد: در روند برگزاری انتخابات، نظارت روی نظارت وجود دارد و کسی نمی تواند ادعای تقلب کند.
استاندار کرمان گفت: انتخابات در حقیقت حق تعیین سرنوشت مردم از سوی مردم و نشان دهنده اقتدار و قدرت ملی است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظمی فوق العاده و استثنایی است تاکید کرد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات در رفع تهدیدات بین المللی اثر بسزایی دارد.
آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان صبح امروز با حضور در حسینیه ثارالله آرای خود را به صندوق انداختند.
496 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمان برپا شده که از این تعداد 297 شعبه در شهر کرمان است.
فرایند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت امروز (جمعه) 29 اردیبهشت با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان در ستاد انتخابات استان آغاز شد.
6 هزار و 421 صندوق اخذ رای شامل 2 هزار و 668 صندوق انتخابات ریاست جمهوری و سه هزار و 753 صندوق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان دایر شده است.
2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان و 52 هزار و 867 نیز رای اولی هستند.
50 هزار نفر در استان کرمان در حوزه های بازرسی، نظارت و سایر حوزه ها در اجرای انتخابات مشارکت دارند.
خبرنگاران: حامد سالاری و سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.