محمدرضا تباکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آخرین روز و ساعات های پایانی تبلیغات انتخاباتی قرار داریم و کاندیداهای شورای اسلامی شهر با تمام توان برای تبلیغات تلاش می کنند.
وی اظهار کرد: انتظار داریم در این ساعات پایانی همه کاندیداها و هواداران همچون روزهای گذشته براساس قانون عمل کرده و تابع قانون در تبلیغات و فعالیت های تبلیغاتی باشند.
تباکی افزود: امشب آخرین فرصت تبلیغات برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است و زمان یک هفته ای تبلیغات انتخابات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا که از 21 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده بود به پایان می رسد.
فرماندار گلوگاه ادامه داد: با توجه به اینکه امشب آخرین شب تبلیغات است امیدواریم افراد در نهایت آرامش تبلیغات را انجام دهند و از راه اندازی کاروان و کارناوال های مختلف برای تبلیغات و کسب آرای بیشتر بپرهیزند.
وی گفت: ساعت هشت صبح روز پنجشنبه زمان تبلیغات نامزدها به صورت رسمی تمام می‌شود و انتظار داریم همه کاندیداها و هواداران براساس قانون عمل کرده و از تبلیغات پرهیز کنند که در صورت مشاهده هر نوع تبلیغات، براساس قانون و مراجع قضایی با افراد و متخلفان برخورد می شود.
تعداد کل داوطلبان شوراهای اسلامی شهر گلوگاه 21 نفر است که از این تعداد 20 نفر مرد و 1 نفر زن هستند.
شورای اسلامی شهر گلوگاه پنج عضو دارد و رای دهندگان باید در روز اخذ رای حداکثر اسامی پنج نفر را در برگه رای بنویسند.
شهرستان بیش از40هزارنفری گلوگاه شرقی ترین شهر استان مازندران و هم مرز با استان گلستان و سمنان است و 103 صندوق اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم رد این شهرستان در نظر گرفته شده است.
29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار : مریم نظری**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.