علی اصغر یوسف نژاد سه شنبه شب در جمع هواداران روحانی در بابل بیان کرد: با روی کار آمدن دوباره دولت تدبیر و امید روزهای بهتری در انتظار مردم ایران خواهد بود و ملت برای استمرار این دولت همه در پای صندوق های رای حاضر شوند.
وی افزود: هرچند معتقدیم با انتخاب مجدد روحانی کشورما سوئیس نمی شود اما معتقدیم اگر رای ندهیم و این دولت دوباره برسر کار نیاید کشور ما همانند کشور ونزوئلا خواهد شد که هم اکنون تورم 800 درصدی را تجربه می کند.
وی اظهارداشت: به طور معمول دولت هایی که برسرکار می آیند در سال اول ریل گذاری پیشرفت و توسعه را آماده می کنند اما این دولت ماشین اقتصاد و توسعه کشور را که در دره ای پرت شده بود، حدود چهار سال تلاش کرد تا این ماشین را از دره بیرون بکشد و تازه بعد از چهار سال توانست برریل توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.
وی گفت: متاسفانه در مناظره ها اخلاق در پایین ترین سطح قرار داشته است و یک عده با سیاه نمایی عملکرد نظام را زیرسوال بردند و به نوعی حرف های ضد انقلاب را مطرح کردند.
وی ادامه داد: هر انسان عاقلی باید بسنجد که این دولت در سال 92 در چه شرایطی دولت را تحویل گرفته است و هم اکنون بعد از چهار سال چه اقدامات مثبتی انجام داده است.
یوسف نژاد بیان کرد: شرایط کشور در سال 92 و هم اکنون به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و مردم ما تورم 40درصدی و رشد حدود منفی شش درصد را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: هم اکنون در کشور ما بدون مسکن مهر 500 هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که یکصد و 50 هزار میلیارد تومان پول این مملکت در این خانه ها رسوب شده است اما یک عده با عوام فریبی با شعار مسکن دوباره می خواهند برمسند قدرت بنشینند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برای هر شغلی که در این کشور ایجاد می شود 100 الی 150 میلیون تومان سرمایه گذاری نیاز است حال چگونه یک عده با شعار عوام فریبی می خواهند پنج میلیون شغل برای مردم درست کنند که در هر یک میلیون شغل 100 تا 150 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.
وی افزود: این افراد که مشخص بود حرف هایشان بی اساس و عوام فریبانه است این شعارها را مطرح و چند روز مانده به انتخابات از گردونه رقابت خود را خارج کرده اند.
یوسف نژاد اظهارداشت: مردم باید در 29 اردیبهشت نه تنها خودشان پای صندوقهای رای بیایند بلکه تمامی نزدیکان و دوستان خود را تشویق به حضوری گسترده در انتخابات کنند تا حماسه ای دیگر در این روز خلق شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مردم دولت قدرتمند یازدهم را دوباره سرکار می آورند و فریب شعارهای عوام فریبی را نمی خورند.
علی نجفی افزود: مردم در 29 اردیبهشت به آزادی، عقلانیت و خردورزی سلام می گویند و از سویی دیگر دست رد برسینه عوام فریبی و شعار زدگی می زنند.
وی گفت: کشورما برای رشد اقتصادی و اشتغال به دولت روحانی نیازمند است و این دولت قدرتمند را دوباره برسرکار می آورند.
وی اظهارداشت: عملکرد دولت تدبیر و امید قابل دفاع است و دیپلماسی نفتی ایران ستودنی است کشوری که حتی قادر نبود پول نفت خود را دریافت کند با یک قدرت برتر حرف خود را برکرسی نشاند و اجازه نداد افرادی همانند بابک زنجانی دوباره به بهانه دور زدن تحریم منافع این ملت را برباد دهند.
وی افزود: دولت یازدهم توانست صنعت توریسم را دوباره احیاء کند و اگر بخواهیم این رویه ادامه داشته باشد باید یک دولت معتدل همانند دولت یازدهم برسرکار بیاید.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.