حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و همه اقشار جامعه باید با حضور خود در انتخابات مشارکت خود را در نظام ثابت کنند.
وی گفت: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ما همواره با حضور آگاهانه خود، نظام را یاری کرده اند و اکنون هم با حضور حداکثری در این دوره از انتخابات خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان می کشند.
محمدی لائینی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: مشارکت مردم در انتخابات در واقع اعتبار بخشی به نظام است که امیدواریم با حضور چشمگیر مردم در انتخابات روح امام و شهدا را شاد و امام عصر را از خود راضی کنیم.
شهرستان 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع شده است که 148 شعبه اخذ رأی با حضور 3200 نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و کمیته های مختلف ستاد انتخابات آماده رای گیری از 90 هزار و 378 نفر واجد شرایط رای دادن این شهرستان است.
29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مریم نظری**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.