جعفر احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از این تعداد شعبه اخذ رای 125 شعبه ثابت است، افزود: تعداد 21 شعبه سیار هم برای جمع آوری آرای رأی دهندگان در این شهرستان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به وضعیت زندگی در برخی از روستاهای دورافتاده و طولانی بودن مسافت یادآور شد: صندوق های اخذ رأی سیار برای این روستاها و مواردی مشابه این مسأله که افراد قادر به استفاده از صندوق ثابت نیستند، در نظر گرفته شده است.
فرماندار نکا با اعلام اینکه برای این دوره از انتخابات، 3200 نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و کمیته های مختلف با ستاد انتخابات شهرستان نکا همکاری دارند، یادآور شد: محل شعب اخذ رای با حضور کارگروهی متشکل از اعضای هیات های نظارت و اجرایی و کارشناسان فرمانداری در مناطق مختلف شهری مشخص شده است.
احمدی گفت: فضای انتخاباتی سالم و آرام در شهرستان برای برگزاری انتخابات این دوره آماده شده است و امیدواریم با برگزاری انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری که از مهمترین وظایف همه ما است، نقش مهمی در آینده کشورمان ایفا کنیم.
90 هزار و 378 نفر از جمعیت 120 هزار نفری شهرستان نکا واجد شرایط برای شرکت در انتخابات این دوره هستند.
29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.