ولی الله مرادیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حضور و جلب مشارکت حداکثری مردم به عنوان اصل اساسی در انتخابات به شمار می رود که تلاش مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مهم بر این مبنا است .
وی که از تخریب یکدیگر به عنوان نماد نوعی رفتار غیر اخلاقی و غیر اسلامی در بحبوحه انتخابات می داند ، ادامه داد : تداوم این رویه نه تنها به نتیجه جلب آرای مردم منتج نخواهد شد بلکه نگاه بدبینانه و شکاکانه ای را برای آنها نسبت به نامزدها ایجاد می کند .
این استاد دانشگاه از نامزدهای انتخاباتی خواست تا برای پایدار نگه داشتن اعتماد و اطمینان مردم به مساله انتخابات از ورود به این گونه رفتارها بپرهیزند و گفت : تخریب افراد که قصد خدمت به مردم را دارند آسیبی است که باید از آن پرهیز شود .
وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست که وعده های خارج از حوزه اختیارات خود ندهند و اضافه کرد : در صورت عملی نشدن وعده ها باعث دلزدگی مردم می شود و آنان به عنوان افراد دروغگو تلقی می شوند .
مرادیان افزود : همانطور که مردم علاوه بر ادای وظیفه و حق خود برای شرکت در انتخابات را انجام می دهند نامزدها می بایست در رعایت کردن اصول اخلاقی تبلیغات مبادی آداب باشند .
وی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا توانمندی ها و برنامه های خود را در زمان تبلیغات انتخاباتی ارائه بکنند و تاکید کرد : نباید این رویه تخریب به الگویی برای نسل آینده مبدل شود .
در مازندران 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و در آخرین انتخابات کشور که مربوط به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود حدود 83 درصد از واجدین شرایط شرکت کردند.
در انتخابات یازدهمین دوره رئیس جمهوری در خرداد سال 92 حدود یک میلیون و 800 هزار واجد شرایط رای پای صندوق های رای حاضر شدند.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده :سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.