به گزارش خبرنگار ایرنا، ' رستم قاسمی ' شب شنبه در همایش انتخاباتی در ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام رییسی یکی از شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آمل افزود: انتخابات موضوع بسیار مهمی در جمهوری اسلامی است که امام خمینی(ره) و انقلاب برای ما به ارمغان آوردند و مردم ما سرنوشت خویش را به دست خود تعیین می کنند.
وی تاکید کرد: امروز مردم ما می توانند با هر سلیقه ای در انتخابات حضور پیدا کرده و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی افزود: ضرورت دارد تلاش کنیم حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهیم که سبب اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی می شود.
وزیر سابق نفت با بیان این که وضع اقتصادی کشور خوب نیست، واین وضعیت به گونه نیست که به راحتی از کنار آن گذشت، گفت: امروز همه اقشار و گروههای موجود در کشور مشکلات اقتصادی را قبول دارند و مردم، کارخانه داران و کارگران می دانند وضعیت مناسبی نداریم.
قاسمی تصریح کرد: دولت وظیفه امور اجرایی را در کشور دارد که وظیفه داریم مجری خوبی باشیم و اگر آمار طلاق در کشور افزایش و ازدواج کاهش پیدا می کند ناشی از مشکلات در حوزه اجرا است.
وی ادامه داد: کارخانجات ما تعطیل می شود و بیکاری در کشور افزایش پیدا کرد که همه این ها به سبب مشکلات اجرایی و نتیجه دولت حرف است و باید قبول کنیم شرایط اقتصادی در کشور خوب نیست.
وزیر سابق نفت گفت: امام راحل فرمودند ما می توانیم و آیا این امر در کشور اتفاق افتاد که با تفکر ما نمی توانیم و نمی شود به جایی نمی رسیم که در همین دوران دفاع مقدس نیز با تفکر ما می توانیم به مراتب و دستاوردهای بسیاری رسیدیم.
قاسمی افزود: بعد از انقلاب اسلامی عده ای معتقد بودند ما نمی توانیم اما طرح های بزرگی در کشور به همت مردم و جوانان این مرزوبوم ساخته شد و اهتمام ارزنده ای صورت گرفت.
قاسمی ادامه داد: بحث هسته ای یک بهانه است و رهبر معظم انقلاب فرمودند این بهانه بوده و بروید مذاکره کنید که آن ها می خواهند آرمان های انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.
وزیر سابق نفت تصریح کرد: ضرورت دارد همواره از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری داشته باشیم تا دشمنان نتوانند به خواسته های مورد نظر خود دست پیدا کنند.
قاسمی یادآورشد: تحریم های ظالمانه ای علیه مردم ایران اسلامی اجرا کردند و فکر می کردند فلج کننده است که همه ابزارهای لازم را به کار گرفتند که نتوانستند کاری از پیش برند.
خبرنگار: مهدی غلامی**تنظیم کننده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.