به گزارش ایرنا، سید محمد صادق هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: فارغ از اینکه چه کسی انتخاب شود مردم باید برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی در پای صندوقهای رای حاضر شوند.
وی تصریح کرد: مردم با استفاده از فرصت انتخابات و با پی گیری مناظره ها و شناخت کاندیداها بهترین انتخاب را داشته باشند.
هاشمی یادآورشد: هرچه درصد حضور مردم پای صندوقهای رای بیشتر باشد انتخابات با شور و گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد.
وی در خصوص برخی تخریبها در فضاهای مختلف نیز گفت: تخریب و توهین نسبت به کاندیداها کار غیراخلاقی و مورد نظر سیاستهای ستاد حجت الاسلام رئیسی نیست.
هاشمی با اشاره به نگاه اخلاقی حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: به جای تخریب، طرفداران کاندیداها باید اقدام به بیان برنامه نامزدها کنند تا مردم با آگاهی بیشتری به پای صندوقهای رای بیایند.
وی با اشاره به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حجت الاسلام رئیسی بدون دامن زدن به تخریبها، پرخاشگری و ورود به جدلهای سیاسی تنها اقدام به معرفی برنامه های خود کرد.
هاشمی اظهارداشت: حجت الاسلام رئیسی در نخستین مناظره گروه خاصی را نقد نکردند بلکه به مشکلات کشور پرداختند که باید با برنامه ریزی درست در این خصوص اقدام شود.
وی گفت: باید به جای تخریب و توهین نامزدها در این مدت زمان کم نگاه و برنامه آنان را به مردم معرفی کرد.
هاشمی با اشاره به شعار' دولت کار و کرامت' افزود: اشتغال و بیکاری جوانان ازجمله مشکلات جامعه است که رفع این مشکل و بازگرداندن کرامت مردم از جمله شعارهای ستاد حجت الاسلام رئیسی است.
وی اظهار کرد: برهمین اساس تقویت تولید داخلی و اشتغال خانگی از جمله برنامه های حجت الاسلام رئیسی است.
وی در خصوص کرامت انسانی نیز گفت: مردم به دلیل وجود برخی مشکلات اقتصادی و نبود کار دست به هر کاری می زنند و این عزت مردم را تحت الشعاع قرار داده است.
وی در خصوص فعالیتهای ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت: در زمان حاضر در 10 شهرستان استان معارفه مسئولان ستادها انجام شده و به زودی در 25 بخش، 37شهر و بیش از 350 روستای استان ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی تشکیل می شود.
وی با اشاره به استقبال مردم از ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی افزود: بسیاری از ستادها به صورت خودجوش در استانها تشکیل می شود.
هاشمی در خصوص نخستین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفت: در نخستین مناظره مردم شاهد جدلهای سیاسی همان چیزی که از آن رنج می برند بودند که به وسیله گروه خاصی آغاز و یک نفر هم پاسخ داد.
وی تاکید کرد: مردم به دلیل مشکل اشتغال، رکود و تورم علاقه زیادی به جدلهای سیاسی ندارند.
هاشمی گفت: مردم بیشتر علاقه دارند بدانند دولتی که قرار است تشکیل شود چه برنامه ای برای رفع مشکلات یاد شده و برطرف کردن مشکل حاشیه نشینی دارد.
وی تاکید کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز نگاه به مسائل به صورت جناحی است درحالی که یکی از سیاستهای حجت الاسلام رئیسی دوری از مسائل سیاسی است.
6047/ 6045**خبرنگار: موناعیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.