نصرالله دریابیگی روز چهارشنبه در جلسه تشکل های کارگری مازندران با استاندار ، افزود : دولت آقای روحانی با کنترل تورم لحظه به لحظه ای و کاهش آن باعث شد تا زمینه رونق تولید در جامعه فراهم شود .
وی که از کاهش تورم و افزایش رونق تولید به عنوان 2 فاکتور مهم و اثرگذار در ایجاد آرامش محیط کارگری نام برد ، ادامه داد : این در حالی بود که پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم جامعه کارگری هیچگونه آرامشی را در مجموعه خود احساس نمی کرد.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران تعدیل و بیکاری نیروهای کار را بخشی از اثرات نبود آرامش در فضای جامعه کارگری دانست و گفت :
برغم تمامی مشکلات انباشتی از گذشته ناشی از تحریم ها ، دولت توانست سنگ های مشکلات را در این بخش بردارد و بارقه های امید در دل جامعه کارگری ایجاد بکند .
دریابیگی از طرح 'کرامت رضوی' به عنوان بزرگترین اقدام دولت یازدهم برای حمایت از جامعه بازنشستگان نام برد و گفت : با هماهنگی و همکاری دو وزارتخانه کار و تامین اجتماعی اعزام رایگان بازنشستگان به مشهد صورت گرفت .
مازندران 120 هزار بازنشسته تامین اجتماعی دارد .
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ، افزود : هم اکنون عوام فریبی گذشته دوباره در این برهه زمانی سر باز کرده است و آگاه نبودن جامعه کارگری و بازنشستگان به خدمات صورت گرفته می تواند باعث پذیرش این شعارهای ویترینی شود .
به گفته دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران این درحالیست جامعه به ویژه کارگران و بازنشستگان طعم تلخ به سرانجام نرسیدن وعده ها که همان رکود اقتصادی ، تولید و تورم بود را چشیدند .
وی تاکید کرد : مسئولان با اعلام خدمات دولت تدبیر و امید در رفع مشکلات می بایست این موارد را به گوش مردم برسانند تا جامعه نیز از این اقدامات مطلع شوند .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست به ایجاد و توسعه تشکل های صنفی کارگری به عنوان بخشی از فعالیت های صورت گرفته در دولت یازدهم اشاره کرد .
کامران اصغری گفت : هم اکنون 533 تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان فعالیت می کنند که به نوعی رابط میان کارگران با کارفرمایان برای بیان مشکلات به شمار می روند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.