به گزارش خبرنگار ایرنا سعید مازندرانی روز یکشنبه در نشستی خبری افزود: همچنین 144 برنامه در سطح شهرستان های استان اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه فرهنگی بهترین ایده در خصوص اقتصاد مقاومتی، کتابخوانی، حضور در واحد‎های کارگری و دیدار با استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان از جمله این برنامه ‎ها است.
به گفته وی؛ دیدار باخانواده معزز شهدا، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، برپایی پایگاه سنجش سلامت کارگران، غربالگری سلامت، افتتاح شرکت تعاونی توسعه روستایی چشمه‎ زار گلستان، حضور در نمازهای جمعه و سخنرانی در مصلی‎ های استان از دیگر برنامه‎های اجرایی در طول هفته کار و کارگر است.
مازندرانی با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‎ ها از طریق خود نهادهای کارگری تبیین واجرایی می شود، گفت: در این هفته نمایندگانی از جامعه کارگری گلستان همراه با نمایندگان این جامعه از سراسر کشور با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری دیدار خواهند داشت، همچنین نشست علمی با حضور نخبگان استان، معرفی برترین ‎های اسطوره‎ های جامعه کار و تلاش، بازدید و سرکشی از کارگاه ‎های موفق از دیگر برنامه‎ هایی است که در هفته کار و کارگر اجرایی می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه برگزاری همایش متمرکز گرامی داشت هفته‎ کار و کارگر و تقدیر از برترین‎ های جامعه کار و تلاش استان در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: آیین تجلیل از نمونه ‎های کار و تلاش شهرستانی نیز روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و افتتاح دفتر بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون نیز برنامه ریزی شده است.
مازندرانی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: امسال دولت عزم خود را برای کمک به رفع معضل بیکاری وایجاد اشتغال بکار بسته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: کارگران در جنگ‎ اقتصادی همواره پیشرو بوده اند و امروز یکی از میادینی که باید حضور خود را در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و اقتدار کشور نشان دهند، پای صندوق‎ های رای 29 اردیبهشت است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.