به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران باقری لنکرانی شامگاه شنبه در ستاد مردمی سیدابراهیم رئیسی در آمل افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در هر دوره از حساسیت و ویژگی های خاصی برخوردار بوده و به همین خاطر همواره در کانون توجهات بین المللی نیز قرار داشته است.
وی با ارزشمند توصیف کردن حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت ماه ، ادامه داد : حضور پرشور و باصلابت مردم در انتخابات، نظام ما را رو به جلو و مقتدر نگه خواهد داشت ، چرا که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی از مدت ها قبل با ایجاد جنگ های تبلیغاتی در تلاش برای کم رنگ جلوه دادن مردم در پای صندوق های رای و ناامیدی درمیان آنان هستند .
وزیر بهداشت دولت نهم از برنامه ریزی سنگین دشمنان برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران خبر داد و گفت: فتنه ای مانند سال 88 و کم جلوه دادن زیبایی حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های اخذ رای یکی از ترفندهای جدید استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: همه کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند وظیفه مهم ملی دارند که پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند تا مشارکت سیاسی و انتخابات پرشور خودمان را به معنای واقعی دموکراسی در جمهوری اسلامی به دنیا نشان دهیم.
باقری لنکرانی از نامزدی رئیسی حمایت کرد و گفت: یکی از ویژگی های مهم دکتر رئیسی حضور فرا جناحی در انتخابات بوده که با شناخت خوبی از فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور به عنوان یک تکلیف و احساس وظیفه وارد صحنه رقابت شدند.
وی افزود: مبارزه با فساد دولتی و اصلاح تفکراتی که اکنون در فضای سیاسی کشور حاکم شده، از اولویت هایی است که دولت آقای رئیسی به دنبال عملی کردن آن است.
وزیر بهداشت دولت نهم همچنین از عملکرد دولت یازدهم در بخش مسکن مهر و حوزه سلامت انتقاد کرد و گفت: کارنامه دولت یازدهم فقط همین بوده که از همان ابتدا فعالیت دولت ، مسکن مهر دولت قبل را قبول نداشته و عنوان کردند که به جای آن می خواهند چیز دیگری بسازند.
وی افزود: متاسفانه این نوع رویکرد دولت یازدهم باعث تحمیل افزایش هزینه های مسکن های نیمه کاره مهر برای متقاضیان و نارضایتی مالکان شده و این یکی از کارنامه های ضعیف دولت یازدهم درحوزه مسکن مردم بوده است.
باقری لنکرانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مصوبه ای داشت که 10 درصد از اجرای طرح هدفمندی یارانه و مازاد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه سلامت اختصاص پیدا کند، گفت: درحالی که اعتبارات حوزه سلامت کشور به بیش سه ونیم برابر افزایش یافته، اما متاسفانه اکنون با گزارش های میدانی از وضعیت بیمارستان های کشور، مشخص شده بهره وری خوبی نداشتیم.
وی افزود: وزارت بهداشت بخشی از این اعتبار را به کارانه کارکنان بخش درمانی کشور اختصاص داده و بخش دیگر مشخص نیست چه شده است.
او ادامه داد: در روزهای پایانی ماه اردیبهشت هستیم و سه سال از طرح تحول سلامت دولت یازدهم می گذرد، بیمارستان های دولتی بیش از 10هزار میلیارد تومان از بیمه ها طلبکار و با بحران شدید مالی روبه رو هستند.
وی گفت: مدیریت اجرایی کشور به نیروی قوی و توانمندی نیاز دارد تا فضای فسادآلودی که در جامعه شاهد آن هستیم از میان برود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده : عبدالحمید راجی
7327/1654/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.