به گزارش ایرنا، آذر منصوری جمعه شب در ستاد مردمی حسن روحانی در قائمشهر، افزود: چهار سال پیش همه دست به انتخابات بزرگی زدید و در آن روز سرنوشت ساز نشان دادید که انتخابات و صندوق رای برای همه ما مهم است.
وی ادامه داد: انتخابات برای ما مهم است زیرا در روز سرنوشت ساز انتخابات در ایران هم دولتی روی کار آمد که دهان ها را بست و هم دولتی که نامش به عنوان مبدع تاریخ گفت وگوی تمدن ها در جهان به ثبت رسید.
این فعال سیاسی گفت : باز با همین انتخاب شما در سال 92 و با کمک تک رای برگه شما دولتی روی کار آمد که ناممکن ها را ممکن کرد، زیرا در این دولت سایه تهدید از سر ملت ایران برداشته شد که به نظرم بزرگترین خدمت به نظام و شهروندان بوده است .
وی افزود : یادمان نرود در کشاکش مذاکرات سخت و نفس گیرکه همه ما بیم آن را داشتیم که آیا مذاکرات به نتیجه می رسد یا خیر ؛ عده ای از رقبای امروز روحانی همنوا با دشمنان ایران علیه مذاکرات بدترین بیلبوردها را در تهران نصب کرده بودند.
او ادامه داد : امروز همان مخالفان که بیشترین سنگ اندازی را می کردند تا مذاکره به نتیحه نرسد ، هم اکنون بیشترین تلاش را می کنند تا دولت روحانی پیروز انتخابات نشود.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مخالفان دولت روحانی باید قدرشناس عملکرد دولت باشند، گفت: مخالفین کسانی هستند که در بستر جمهوری اسلامی بیشترین تنش ها را در جامعه جهانی به وجود آوردند و تحریم را کاغذ پاره می خواندند و بیشترین تحقیر را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی با تاکید براینکه در انتخابات پیش رو هیچ معجزه ای به سرانجام نخواهد رسید مگر با اراده و حضور تک تک ما در پای سر صندوق های رای، افزود: اگر این رای و امکان برای سرنوشت کشورمان استفاده نشود یعنی آنکه ما می خواهیم این حق به دیگران داده شود تا برای ما تصمیم گیری کنند.
او ادامه داد: امروزه عده ای در تلاش هستند و همه توان خود را به کار گرفته اند تا ثابت کنند صندوق رای هیج خاصیتی ندارد و با این شیوه می خواهند امیدی را که در دل ملت ایران ایجاد شده به یاس و نا امیدی تبدیل کنند.
منصوری با اشاره به اینکه در مناظره جمعه شب روحانی نشان داد در بین رقبایی که در صف نشسته اند هیچ گونه رقیبی ندارد، گفت: رقیب روحانی کسانی هستند که فکر می کنند می توانند با عدم حضورشان در انتخابات نتیحه بهتری را برای کشورمان رقم بزنند بنابراین این وظیفه تک تک ماست که انها را برای حضور حداکثری متقاعد کنیم .
وی افزود : انتخابات باید برای تک تک ما مهم باشد تا در روز انتخابات دولتی روی کار نیاید که اساسا اعتقادی به آزادی ، دموکراسی و مردم سالاری و پاسخی جز محدود کردن برای پرسشگران نداشته باشد که ما این را تجربه کرده ایم و نباید اجازه دهیم که این تجربه تلخ بار دیگر در کشورمان اتفاق بیفتد.
او با بیان اینکه روحانی دسترسی مردم به اطلاعات را حق مسلم آنها می داند ، ادامه داد : همین دولت در مقابل انواع فشارها و هجمه ها برای محدود کردن شبکه اطلاع رسانی ایستادگی کرده است .
وی با بیان اینکه چرا از روحانی دفاع می کنیم ، ادامه داد : امروز منطقه پیرامون ما را فضایی از خشونت و افراط فرا گرفته؛ کسانی که بدشان نمی آید موج افراط گرایی به کشور ما هم سرایت کند؛ اما روحانی کسی است که می تواند امنیت کشور را حفظ کند؛ روحانی بعد از انتخابات تنها کسی است که می تواند به وحدت و اتحاد ملی در کشور کمک کند.
وی اضافه کرد :امروز بیش از هر زمانی ایران به امنیت و اتحاد ملی نیازمند است این وحدت در سایه این دولت به تحقق خواهد رسید زیرا این دولت ایران را به درصدی تقسیم نمی کند بلکه از یکپارچگی ایران دفاع می کند و روحانی در چهار سال دوم می تواند بهترین گزینه باشد .
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه روحانی آزادی را یک اصل برای تحقق مردم سالاری، حفظ و پیشرفت کشور ایران اسلامی می داند، گفت: اگر امیدی وجود داشته باشد این امید از دل این دولت تحقق پیدا می کند؛ این را از این لحاظ می گویم زیرا امروز عده ای در این انتخابات ادعاهایی را طرح می کنند که این شعارها غیر از ناامنی و وحشت در جامعه چیز دیگری نخواهد داشت .
منصوری افزود : روحانی نه تنها در سیاست خارجی ناممکن ها را ممکن کرده؛ چون دیدیم که کشور همسایه بعد از هشت قطعنامه به چه سرنوشتی دچار شد بلکه در سیاست داخلی هم فراتر از انتظارات عمل کرده است.
وی گفت : از این دولت دفاع می کنیم زیرا رویکرد این دولت مبتنی بر عقلانیت است و این دولت به دنبال عوام فریبی و فریب دادن مردم نیست بلکه این دولت به دنبال توانمند سازی و روی پا ایستادن تک تک شهروندان و عزت آنهاست.
این فعال سیاسی تصریح کرد : امروز دولت روحانی به دلیل آنکه اعتقاد به توسعه دارد و پذیرفته است بدون این مسیر هیچ پیشرفتی در کشور نخواهد داشت، زمینه را فراهم کرد تا ما درزمینه فرهنگ ، هنر و توسعه سیاسی و اقتصادی بهترین مسیر را پیش رو داشته باشیم.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** تنظیم کننده: حسن فلاحتی* انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7334/1654/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.