سید علی قاسمی روز سه شنبه در آئین نواختن 'زنگ سپاس از معلم ' که در هنرستان بعثت ساری برگزار شد ، افزود : معلمان مازندران در زمینه تالیف و همچنین اعتبار سنجی کتاب های آموزشی ، کمک آموزشی و جدید التالیف جز استان های مطرح و برتر کشور به شمار می روند و جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند .
وی ادامه داد : هم اکنون کتاب های آموزشی و کمک آموزشی تالیفی معلمان مازندران به عنوان کتاب های پایه برای آموزش و تدریس در مدارس کشور استفاده می شود که این نشان از توانمندی جامعه معلمان استان است .
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از این استان به عنوان مبدع اجرای شیوه و روشهای جدید در کلاس های درس نام برد و گفت : این روشهای جدید آموزشی آمیخته به مسائل پژوهشی است که در پروراندن نسل متفکر و پژوهنده تاثیر گذار است .
وی افزود : تاکنون با راه اندازی 220 مدرسه پژوهش محور ، روش جدید مدیریتی در مدارس استان مازندران رقم خورده است .
به گفته قاسمی در سال تحصیلی آینده نیز اقدام نو و جدید با عنوان ' مدارس کارآفرین ' در مدارس استان مازندران کلید می خورد که در مهارت آفرینی و کارآفرین شدن دانش آموزان تاثیر داشته باشد .
وی برگزاری منسجم و مدون برنامه های روز معلم با حضور و مشارکت مسئولان را یکی از دستاوردهای فرهنگی دولت یازدهم اعلام کرد و گفت : پیشتر تنها آموزش و پرورش موظف به برگزاری مراسم پاسداشت روز معلم بود .
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود : اما امروز مسئولان شهری و روستایی برای برگزاری این مراسم پا به کار شدند که هفته معلم سال گذشته 80 عنوان برنامه پاسداشت مقام معلم در مازندران برگزار شد .
مازندران بیش از 40 هزار معلم و حدود 520 هزار دانش آموز دارد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.