ربیع فلاح روز سه شنبه در آئین نواختن زنگ سپاس از معلم که در هنرستان بعثت ساری برگزار شد ، افزود : جامعه معلمان و دانش آموزان با حضورشان در صحنه انتخابات شور و نشاط را در این فضای سیاسی ایجاد می کنند .
وی با دعوت از این 2 قشر بزرگ و مهم استان مازندران ادامه داد : در انتخابات 29 اردیبهشت امسال همگام با حضور پای صندوق های رای دوباره بالاترین میزان مشارکت مردم مازندران در انتخابات را در کشور رقم می زنند .
استاندار مازندران از شهید مطهری به عنوان سرمایه علمی ، معنوی و اجتماعی کشور در همه دوران نام برد و گفت : معلمان با الگوگیری از این شخصیت در انجام وظایف محوله تعلیم و تربیت نسل آینده کوشا باشند .
وی با اشاره به اینکه پروراندن دانش آموزان خلاق ، پرسشگر و مسئولیت پذیر نیاز جامعه است ، افزود : معلمان با پرورش سکاندارانی با این ویژگی ها آینده کشور را رقم می زنند .
فلاح تاکید کرد : پاسخگویی به مطالبات معلمان مختص به یک هفته سپاس نیست و این مطالبات از جمله مسائل معیشتی از اولویت های مهم کشور است .
وی با اشاره به محدودیت اعتباری دولت ، ادامه داد : دولت به تنهایی نمی تواند تمام نیازهای مدارس و آموزش و پرورش را برطرف بکند و در این میان خیران می توانند بازوان توانمند این نهاد بزرگ تعلیم و تربیتی باشند .
استاندار مازندران گفت : امروز جامعه به فارغ التحصیلان برخوردار از مهارت نیاز دارد که با تلاش دولت تدبیر و امید و رونق بخشیدن به هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش این مهم در حال تحقق یافتن است .
وی افزود : مازندران برای پرورش دانش آموزان مهارتی توانسته بسترهای خوبی را فراهم بکند که ثمره آن هدایت دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش بود .
بنابر امارها استان مازندران 520 هزار دانش اموز و بیش از 40 هزار فرهنگی دارد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.