به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آهنگران یکشنبه شب در همایش دولت یازدهم و دستاوردهای سیاسی آن در بابل افزود: اینکه در مناظره های انتخاباتی مطرح شود که 96 درصد مردم کشور فقیر و محروم هستند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار سنگین است.
وی اظهار داشت: باید بفهمیم که در مناظره ها چه مسائلی را بر زبان می آوریم یعنی در طول 38 سال انقلاب اسلامی با این همه خدماتی که صورت گرفته هنوز 96 درصد مردم محرومند پس انقلاب ما در این سالیان در حال انجام چه کاری بوده است؟
او افزود: ملت ایران به خوبی می تواند مسائل را تحلیل کند و خوشبختانه در هر خانواده چند تحصیل کرده وجود دارند و دیگر نمی شود با شعارهای عوام فریبانه مردم را اغفال و آرای آنان را جمع آوری کرد.
آهنگران اظهار داشت: ملت ایران به هیچ عنوان فراموش نمی کند که جامعه جهانی به ایمیل های ما جواب نمی داد، نفت ایران را نمی خریدند و در سخت ترین شرایط تحریم قرار داشتیم و این دولت یازدهم و تیم دیپلماسی قوی آن بودند که آبروی ایران را در مجامع جهانی خریدند.
وی افزود: کسانی که بدون نگاه به برجام، طرح تحول نظام سلامت، برچیده شدن تحریم را مورد انتقاد قرار می دهند به ملت ایران و افکار عمومی پاسخ دهند که برای جایگزینی این موارد چه راهکاری داشتند که اکنون این دستاوردهای بزرگ را قبول ندارند.
این فعال اصلاح طلب گفت: به هیچ عنوان نباید در کشور تقسیم بندی های متفاوت صورت گیرد و افراد را به خودی و غیرخودی تقسیم کنیم که این امر به کشور ضربه وارد خواهد کرد.
وی افزود: بسیاری افراد روزی خود را مظهر بصیرت معرفی می کردند، اما این روزها شاهدیم که چگونه از گردونه خارج و حذف شدند.
آهنگران اظهار داشت : باید بپذیریم که در دولت یازدهم از عزل و نصب های بی برنامه خبری نیست و رییس دولت ما در سازمان ملل برای صندلی های خالی سخنرانی نمی کند و فضایی فراهم شده که همه می توانند از دولت انتقاد کنند.
وی افزود : دولت یازدهم توانست غول بزرگ تورم را زمین گیر کند و تورم بالای 35 درصد را به زیر 10 درصد برساند.
آهنگران گفت: مردم راهی را که انتخاب کردند نیمه کاره رها نمی کنند و در 29 اردیبهشت ماه با حضوری پرشکوه و انتخابی هوشمندانه، کشور را در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه یاری می کنند.
خبرنگار: فریبرز سیفی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
/5132/7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.