به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، ‌حجت‌الاسلام محمد‌باقر برقراری بعد ازظهر امروز در جشن پدران آسمانی ‌با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف عالیه نظام راه‌های زیادی پیش رو داریم، گفت: در گرو ایمان، وحدت‌، بصیرت ، همدلی و آگاهی و عمل به وظایف می‌توانیم راه‌های پیش رو را با قدرت و صلابت ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز شهدا از ملت انتظار دارند در راستای عزت اسلام و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند گفت: شهدا با خدا معامله کردند و تمام کارهایشان بوی خدا می‌دهد و حضورشان نیز در همه صحنه‌ها به خاطر خدا بود.

وی با بیان اینکه کسی که برای اعتلای نظام آبروی خودرا کف دست می‌گذارد و جان خود را نثار می‌کند طالب شهادت است گفت: شهدا از یادگاران  انتظار  دارند که هر چه می‌توانند برای عزت و اعتلای اسلام و نظام تلاش کنند.

برقراری با اشاره به اینکه کسانی که دنبال زراندوزی و کارهای دنیوی هستند  توفیق شهادت ندارند گفت: شهید کسی است که یک عمر با آرزوی شهادت زندگی می‌کند و در همه صحنه‌ها به یاد خداست و به عنوان یک مجاهد در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کند و در راه اسلام و قرآن آبروی خود را هزینه می‌کند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌گیرند، گفت: شهدا کشور و خانواده‌های خود را مدیریت و اداره می‌کنند و خدای متعال به خانواده معظم شهدا مژده داده که جانشین شهید در بین خانواده‌اش است .

برقراری با بیان اینکه خانواده‌های شهدا از مسائل فرهنگی در کشور گله‌مند هستند گفت: ضروریست  مسئولان در تمام امور، خانواده شهدا را راضی نگه دارند چراکه در این صورت است که می‌توان خدا و تمامی شهدا را راضی کرد.

امام جمعه ملایر در ادامه افزود : خانواده‌های شهدا میراث گرانبهایی هستند که شهدا برای این انقلاب به جا گذاشته‌اند.

وی گفت: خانواده‌های شهدا هدیه گرانبهایی برای پیشرفت و توسعه نظام هستند که لازم است همه مردم  و مسئولان در زمینه رفع دغدغه‌های آنها تلاش کنند.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اردیبهشت ماه امسال بیان کرد انتخابات برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که لازم است ملت ایران بار دیگر با ایمان، وحدت و بصیرت و آگاهی انتخابی اصلح را رقم بزنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614072
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.