محمد رضا منصوریان روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : شرکت همه مردم در انتخابات پیش رو با توجه به حساسیت زمانی و منطقه ای و جهانی اهمیت ویژه ای دارد و تاثیر عمیق و گسترده ای بر روی حیات سیاسی یک کشور خواهد داشت.
وی ادامه داد : اهمیت و حضور گسترده مردم در امر سیاسی از مسایل مهم جامعه امروز ما تلقی می شود ، زیرا این وضوع قطعا باعث دلسردی دشمنان و حتی خنثی سازی برنامه آنها می شود.
فرماندار سوادکوه شمالی گفت : بنا به تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و بنا بر این ما هم باید در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.
منصوریان افزود : این که کدام یک از نامزدها مورد توجه مردم قرار بگیرند و رای بیاورند موضوعی است که به خود مردم ارتباط دارد و آنچه که برای ما مسئولان و دست اندرکاران انتخابات بسیار حائز اهمیت است حفاظت از آرای مردم به عنوان حق الناس است .
وی با بیان اینکه هیچ کسی نباید حق تعیین سرنوشت را از خود سلب کند ، ادامه داد : هر فردی که احساس مسئولیت اجتماعی دارد باید در انتخابات شرکت کند برای این که خداوند حق تعیین سرنوشت انسان ها را بر عهده خودشان گذاشته است .
فرماندار سوادکوه شمالی گفت : به طور قطع مردم کارنامه نامزدها را در دوره های مختلف مد نظر قرار خواهند داد و اینگونه نیست که فقط به شعارها توجه کنند و اقدامات مثبتی را در دوره های مختلف برای حل مشکلات اقتصادی و رفع تنگناهای ایجاد شده برای کشور انجام شده نادیده بگیرند.
منصوریان همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای شهر و روستا را یکی از ویژگی های این دوره از انتخابات دانست و بر ضرورت توجه رای دهندگان به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی تاکید کرد.
در شهرستان سوادکوه شمالی 284 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد 24 نفر در حوزه شهری و بقیه در حوزه روستا هستند.
براساس اخرین گزارش های رسمی سه نفر در حوزه شهری و 19 نفر در حوزه روستایی رد صلاحیت شده اند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.