اسد قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای برگزاری این انتخابات 35 شعبه شامل 16 شعبه شهری، 15 شعبه روستایی و چهار شعبه سیار عشایری در سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و 15 روستای تابعه این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بر اساس چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت همه تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت گسترده مردم در شهرستان بکار گرفته ایم.
قاسمی جلب اعتماد مردم را یکی از مهمترین مولفه ها برای حضور حداکثری آنها در پای صندوق های رای دانست و تاکید کرد: باید بکوشیم انتخابات پیش رو که برای کشور مهم و تاثیر گذار است، در جهت حرکت و استمرار نظام در رسیدن به قله های موفقیت در عرصه های داخلی و خارجی به خوبی برگزار شود.
فرماندار ملکشاهی یادآور شد: پیش‌بینی‌ نیروی انسانی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب انتخابات انجام شده تا در روز جمعه 29 اردیبهشت شاهد انتخابات باشکوه و حماسی در این شهرستان باشیم.
وی اضافه کرد: بر اساس میانگین تعداد رای دهندگان در این شهرستان پیش بینی صندوق رای شده تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند رای خود را به راحتی و بدون مشکل به صندوق ها بیندازند.
قاسمی با اشاره به تعامل بسیار مطلوب بین هیات های اجرایی و نظارت در این شهرستان افزود: همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در ملکشاهی فراهم است.
به گزارش ایرنا، براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال گذشته، شهرستان ملکشاهی دارای 21 هزار نفر جمعیت است که در سه شهر و 15 روستا سکونت دارند که در همه این شهر و روستاها انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
تعداد کل دواطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان 154 نفر است که از این تعداد، 148 نفر مرد و 6 نفر زن هستند.
تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای ارکواز، مهر و دلگشا 63 نفر است که از این تعداد 60 نفر مرد و 3 نفر زن هستند و تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستا نیز در مجموع 91 نفر شامل 88 مرد و سه زن است.
شهرستان ملکشاهی در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.