به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز یکشنبه در جلسه مشترک هیات های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: از مجموع شعبه های اخذ رای، 23 شعبه ثابت و یک شعبه سیار در شهر گیلانغرب، سه شعبه ثابت در شهر سرمست و 81 شعبه ثابت و سیار در 2 بخش مرکزی و گواور پیش بینی و تعیین شده است.
وی با اشاره به این که مصوبه های هیات اجرایی در خصوص تعیین محل شعب براساس قانون غیرقابل تغییر است، مگر در مورد اضطراری، بیان کرد: فرآیند برنامه زمان بندی انتخابات به صورت عادی و منظم روال خود را طی می کند و در فرصت تعیین شده نسبت به انتشار آگهی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اظهارداشت: در انتخابات 29 اردیبهشت در حوزه شوراهای اسلامی در بخش مرکزی 83 روستا و بخش گواور 51 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند و در حوزه شورای شهر گیلانغرب و سرمست نیز برای هر یک پنج تن به عنوان اعضای شورا انتخاب خواهند شد.
همتی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات آینده، اظهارداشت: بی شک حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا، پشتوانه بسیار محکمی برای نظام اسلامی است.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.