به گزارش ایرنا ،ربیع فلاح روز چهارشنبه در همایش کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی مازندران به اهمیت برگزاری انتخابات بی طرفانه دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در چهار سال اخیر و با تدبیر و تعامل مجریان انتخابات ،گزارشی از باطل شدن صندوق های اخذ رای در استان نداشته ایم.
وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل ستاد انتخابات همه مراحل برگزاری انتخابات را بر اساس قانون دنبال می کند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رئیس جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود و مردم مازندران از بین 17 هزار و 662 داوطلب نامزدی انتخابات شوراها هفت هزار و 700 نفر را برای عضو اصلی شوراها انتخاب می کنند.
استاندار مازندران در ادامه امنیت را زیر ساخت توسعه هر جامعه دانست و گفت: امروز به واسطه تعامل بین اعضای شورای تامین ،مقوله ضد امنیتی در استان وجود ندارد.
وی با اشاره به اقامت 12میلیون و 200هزار نفر شب گردشگر در تعطیلات نوروزی سالجاری در استان اظهار داشت: به رغم تردد بیشمار خودرو ها و حضور میلیونی گردشگران ،موردی ازحرکت های ضد امنیتی و یا ناامنی در مازندران گزارش نشده است.
وی با بیان اینکه امروز به واسطه درایت فرمانده کل قوا ،امنیت در نظام جمهوری اسلامی برقرار و احساس امنیت و آرامش به مرحله ثابت و پایداری رسیده است، گفت: این مقوله دراستان نیز سبب شد تا شاهد حضور سرمایه گذاران و گردشگران در مازندران باشیم.
**شرمنده فارغ التحصیلان بیکار مازندران هستیم
استاندار مازندران با اشاره به وجود بیشترین مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی کشور در استان ،گفت: امروز ما شرمنده فارغ التحصیلان بیکار استان هستیم.
فلاح رویکرد تمام برنامه های مازندران در سال جاری را تولید و اشتغال بر اساس شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به وجود امنیت و ظرفیت های بالای توسعه در صنعت گردشگری و تولیدات محصولات کشاورزی ،توجه به این 2موضوع می تواند اشتغال و رونق اقتصادی استان را دوچندان کند.
مازندران 460 هزار هکتار زمین های زراعی و باغی دارد که سالانه حدود هفت میلیون تن از 72نوع محصولات کشاورزی تولید می کند.
همچنین مازندران با داشتن تفرجگاه های طبیعی کوه، دشت و دریا سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است که بخش عمده ای از داد و ستدهای استان حول محور صنعت گردشگری انجام می شود.
**ماموریت نیروی انتظامی مازندران امنیت برگزاری انتخابات و حفاظت ازصندوق اخذ رای
سردار محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی مازندران در این نشست ، نظم ، امنیت برگزاری انتخابات و حفاظت از صندوق های اخذ رای را از ماموریت های مهم امسال دانست و گفت: نیروی انتظامی بر اساس قانون ،تمام امکانات و شرائط را برای برگزاری انتخابات سالم با روحیه تعامل و همکاری با دستگاه قضایی انجام می دهد.
وی با بیان اینکه برقراری نظم و حفاظت از صندوق های اخذ رای از فرمان های فرمانده کل قوا است، بیان داشت: برنامه های امنیتی و نظم برای برگزاری انتخابات در استان مازندران نیز تهیه شده است.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: تعامل گرا ، اقتدار گرا، اقتضاء گرا و تحول گرا برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری از رویکردهای نیروی انتظامی استان است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مازندران با عملیاتی کردن برنامه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز شعار تولید و اشتغال سال جاری رهبری را در استان تحقق می بخشد، خاطر نشان کرد:در سال 95 در ماموریت های کشفیات موادمخدر ، قاچاق کالا و ارز81 درصد افزایش نسبت به سال 94 داشته ایم.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.