به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان بعد از ظهر امروز در اتاق بازرگانی کاشان ضمن اشاره به مشکلات موجود در حوزه صنعت در کاشان اظهار داشت: کاشان در حوزه صنایع و کشاورزی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل در دو حوزه گردشگری و صنایع دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری می‌شود.

فرماندار کاشان با بیان اینکه حوزه صنعت با توجه به موقعیت کاشان تنوع بالایی دارد، افزود: به دلیل موقعیت ویژه کاشان اشتقیاق زیادی در سرمایه‌گذاری در کاشان وجود دارد و قرار گرفتن کاشان در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور نیز مزید علت است و بر همین اساس انتظار داریم شهرک فناوری تاسیس شود زیرا نیاز کاشان است.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه صنعت با چالش‌هایی مواجه است، خاطرنشان کرد: درخواست های مکرر در مورد ایجاد خوشه ماهیان زینتی و فرش دستباف وجود دارد و امید است این مهم با پیگیری های صورت گرفته محقق شود.

محمدجواد بگی نیز با بیان اینکه در استان اصفهان 38 خوشه وجود دارد، اظهار داشت: با فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته به جهت افزایش خوشه ها در استان اصفهان تعداد خوشه های استان به 53 افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با ابراز امیدواری از افزایش اشتغال و تولید با افزایش خوشه ها در استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه فرش دستباف کاشان شهره جهانی دارد و 70 درصد از ماهیان زینتی کشور در راوند کاشان تولید می‌شود، ایجاد خوشه ویژه آن‌ها در رونق بخشی به این دو حوزه موثر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621540
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.