به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران, سید حسینعلی موسوی عصر امروز در جریان بازدید معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت از شهرک صنعتی دهلران اظهار داشت: شهرستان دهلران دارای پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در موضوعات مختلف است.

وی گفت: این شهرستان به لحاظ کشاورزی و صنعت قابلیت‌های زیادی دارد که اگر به آنها توجه ویژه‌ای انجام شود می‌تواند ضمن رونق تولید محصولات داخلی مشکل اشتغال را نیز حل کند.

فرماندار ‌دهلران به موقعیت خاص این شهرستان اشاره و تصریح کرد: این شهرستان دارای 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که باید از این فرصت مرز که قبل‌تر به عنوان تهدید محسوب می‌شد در جهت رونق شهرستان استفاده شود.

وی افزود: از جمله مطالبات مردم این شهرستان ایجاد بازارچه مرزی در منطقه چیلات این شهرستان است که البته اقداماتی برای آن انجام گرفته اما لازم است تسریع در اجرایی شدن این موضوع صورت گیرد.

موسوی گفت: در صورت بازگشایی بازارچه مرزی چیلات می‌توان از ظرفیت شهرک‌های صنعتی این شهرستان برای صادرات محصولات استفاده کرد و در این زمینه وزارت صنعت باید نسبت به حمایت از واحدهای شهرک صنعتی دهلران اقدام بیش از پیش داشته باشد.

فرماندار ‌دهلران گفت: برخی از واحدهای شهرک صنعتی دهلران مشکلاتی نظیر سرمایه در گردش دارند که امیدواریم دستورات لازم جهت تقویت و بهبود وضعیت این واحدها صادر شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605905
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.