به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمود تولایی بعد از ظهر امروز در دیدار با صاحبان صنعت در کاشان با بیان ایکه فضای شهرک‌های صنعتی در کاشان پر شده است، اظهار داشت: به دلیل پر شدن شهرک‌های صنعتی در کاشان لازم است تمهیدات لازم به جهت تاسیس شهرک صنعتی جدید در کاشان اتخاذ شود.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه شرکت‌های شهرک های صنعتی در کاشان در سرمایه گذاری عقب هستند، افزود: با وجود دانشگاه، مرکز رشد و مرکز دانش بنیان لازم است شهرک علم و فناوری در کاشان تاسیس شود که با وجود این شهرک بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

تولایی رویکرد شهرک های صنعتی را اشتغال زا و سودآور عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد واحدهای دانش بنیان ثبت شده در کاشان قابل توجه است و بسیاری از این شرکت‌ها در کاشان سابقه طولانی دارند و لازم است توجه ویژه‌ای به شرکت‌ها شود.

وی با بیان اینکه 60 هزار نفر در حوزه گل، گلاب، عرقیجات و اسانس در کاشان مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: عمده فعالیت در سه بخش قمصر، نیاسر و برزک در حوزه گل و گلاب و عرقیجات است و به همین جهت باید به این صنعت در منطقه کاشان توجه کرد.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه در گذشته هیچ اتحادیه‌ای در حوزه گل و گلاب در کاشان وجود نداشت، بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اتحادیه گل و گلاب کاشان تاسیس و اخیرا نیز انجمن گلاب ایران با مرکزیت کاشان تاسیس شد و این مهم جای تقدیر دارد.

تولایی ضمن اشاره به مشکلات کارگاه‌های سنتی حوزه گل و گلاب در کاشان تاکید کرد: کارگاه‌های سنتی به دلیل عدم دارا بودن سیب سلامت توانایی فروش محصولات خود در فروشگاه‌های بزرگ را ندارند و به همین دلیل با تعاملات صورت گرفته با دانشگاه دستگاه پاستور ویژه کارگاه‌های سنتی تولید شده و هر کارگاهی که این دستگاه را داشته باشد، با رعایت قوانین می‌تواند سیب سلامت دریافت کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621695
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.