به گزارش ایرنا محمود اسکندری نسب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان سرمایه گذاری در قالب صدور 366 فقره جواز صنعتی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: این سرمایه گذاری برای احداث 366 کارخانه صنعتی جذب شده که از لحاظ تعداد هم بیش از 83 درصد مجوزهای صنعتی کل تاریخ جنوب کرمان را شامل می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: پیش بینی می شود با احداث این کارخانه ها برای هفت هزار و 982 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
وی افزود: نخستین پایانه صادراتی جنوب کرمان، چند کارخانه بزرگ تولید رب گوجه و فرآوری محصولات کشاورزی، کارخانه تولید آب معدنی، چند طرح تولید پوشاک، کارخانه های تولید مبلمان و مصنوعات چوبی، کارخانه های بزرگ صنایع شیمیایی شامل تولید انواع کود و انواع پلاستیک از جمله این طرح های سرمایه گذاری است.
اسکندری نسب خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این کارخانه ها و سرمایه گذاری های جذب شده در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر در صنعت منطقه خواهیم بود.
وی گفت: با وجود مشکلات و نبود زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف که جزو نیازهای اولیه توسعه صنعتی است، همچنان روند جذب سرمایه گذاری در این سازمان ادامه دارد.
کرمان دارای 23 شهرستان است و سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، فاریاب، عنبرآباد، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.