به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- مهدی عبوری در سخنان خود با درود و سلام به روح ملکوتی امام راحل (س) و تمامی شهدای اسلام از صدر تا به اعتلای عصر حاضر و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری به تمام شرکت کنندگان در این رخداد جهانی خیر مقدم گفت و تاکید کرد:برگزاری این مسابقات هم فرصتی است برای به نمایش گذارن میهمان نوازی مردم مازندران و به ویژه ساری و هم اثبات این امر مهم که امروزه ساری تفرجگاه خوبان جهان می تواند باشد. 


وی سپس خطاب به ورزشکاران و ورزش دوستان ساری اعلام کرد: تا فرصتی هست که مهدی عبوری خادم شما در شهرداری باشد این نهاد را خانه خود و پشتوانه امید آفرینی وخلق افتخار برای خود و شهرتان بدانید.

شهردار ساری سپس با اشاره به این مطلب که خرسندم من و همکاران عزیزم در تیم مدیریت شهری توانسته ایم اینک در عرصه ای جهانی آنچه را که برآن مساعی نموده ایم نشان دهیم و ثابت کنیم که راه برون رفت این شهر و حتی استان از معضلات پیش روی آن ، گردشگری است.

وی در همین پیوند تصریح کرد : بارها گفته ام و از این مقام هم باز می گویم شهرداری ساری امروز برای گردشگری استان مازندران برنامه دارد البته اگر دولتمردان سرزمین اساطیری ایران زمین طبرستان را قطب گردشگری اعلام نمایند.

این عضو شورای شهرداران و دهیاران کشور در ادامه با تقدیر از رییس فدراسیون تکواندو کشور که میزبانی مسابقات را به ساری واگذار کرد گفت: به مسئولان ورزش ایران توصیه می کنم اگر می خواهید رهاورد تیم های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در اکثر رشته های ورزشی مدال های خوشرنگ باشد مازندران و مازندرانی ها را دریابید زیرا که این استان جشمه جوشان پهلوانان با اخلاق و سختکوش است.

گفتنی ست در مراسم افتتاحیه این مسابقات که سفیر کره جنوبی نیز حضور داشت پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشور در سخنانی از مهدی عبوری شهردار ساری بخاطر حمایت و مدیریت خوب این مسابقات قدردانی کرد.

درادامه مراسم مهدی عبوری شهردار ساری و پولادگر رییس فدراسیون تکواندو از خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی که از ورزشکاران به نام تکواندو کشور بود با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر با قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو شهرداری ساری خاتمه پذیرفت.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621949
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.