به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر نصری‌شاهاندشت روز دوشنبه در نشست با مسؤولان هیأت‌های ورزشی شهرستان آمل درمحل اداره ورزش وجوانان این شهرستان افزود: در مدیریت جدید این اداره عملکرد هیئت های ورزشی در قبال برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت و نیز برگزاری مسابقات، استعدادیابی، دوره های آموزشی وبیمه ورزشی ، هفتگی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی به وجود بیش از 40 هیأت ورزشی فعال در شهرستان آمل اشاره کرد وافزود: در ورزش باید با همراهی جمعی و استفاده از خرد گروهی به نتیجه رسید.
رئیس اداره ورزش وجوانان آمل اضافه کرد: تغییر در مدیریت 15 هیأت‌ ورزشی این شهرستان با هدف بهبود در فعالیت کاری وفعال ترشدن رشته های ورزش آن در شهرستان در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
نصری شاهاندشت ادامه داد، که البته هدف‌‎مان از تغییر مدیران هیأت‌‌های ورزشی اعمال نظر شخصی نیست بلکه در این مسیر ترقی ورزش، کار بیشتر و تلاش روزافزون مطرح است.
وی افزود، که باید مسائل ورزشی و مشکلات موجود روبرو ودر گفتمان دوطرفه حل وفصل شود، کشیده شدن بحث‌های ورزشی به محافل و نشست‌های چند نفره مطلوب نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه حدود 13 هزار ورزشکار زیر نظر این اداره سازمان‌دهی شدند، گفت: در سال گذشته با تلاش ورزشکاران، مربیان و رؤسای هیأت‌های ورزشی تعداد 27 نشان از آسیایی، جهانی و بین‌المللی توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شد.
نصری شاهاندشت یاداورشد که سال 1395 سال خوبی در زمینه ورزشی برای شهرستان آمل بود و سعی داریم امسال نیز از لحاظ ورزشی، ورزش قهرمانی، مدال‌آوری و همگانی پربارتر از گذشته باشد.
وی افزود: شهرستان آمل از شهرهای شاخص در ورزش مازندران وملی است و با دارا بودن چهره‌های مدال‌آور در عرصه‌های جهانی، المپیک، میادین آسیایی و فراملی، انتظارها از ورزشکاران این شهرستان بالا است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.