به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا؛ سید نجیب میرانی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه افزود: استقبال از مهمانان نوروزی از طریق خدمات رسانی به موقع و مستمر به آنها در ایام تعطیلات انجام می شود و دستگاه های دولتی آمادگی کامل برای خدمات رسانی را دارند.
او با تاکید بر بازدید و نظارت‌ها در ایام نوروز توسط دستگاه های ذیربط گفت: غذاخوری‌ها و فروشندگان محصولات غذایی به ویژه مراکز بین‌راهی از لحاظ بهداشتی باید بیشتر کنترل شوند.
معاون فرماندار پاوه بر حُسن انجام کار در واحدهای مختلف ادارات و سازمان های دولتی مرتبط در آستانه عید نوروز تأکید کرد و افزود: شهرستان پاوه یک نقطه گردشگری و مسافر پذیر است که این موضوع باید مورد توجه مسوولان و مردم شهرستان باشد.
در این کارگروه رییس مرکز بهداشت شهرستان پاوه نیز از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با شبکه بهداشت و درمان تشکر کرد و خواستار تعامل بیشتر ادارات با این شبکه به جهت ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی شد.
هوشیار بهشتی زاده پیگیری مصوبات جلسه گذشته، ‌تشریح برنامه بسیج سلامت نوروزی و گزارش نحوه اجرای آن، ‌چگونگی ارایه خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی را از محورهای این کارگروه عنوان کرد.
اخذ تعهد نامه ثبتی توسط اداره ورزش و جوانان از بخش خصوص که سالن های ورزشی را اجاره می کنند در خصوص رعایت موازین بهداشتی با هماهنگی مرکز بهداشت، شتسشوی مخازن ذخیره تأمین آب با نظارت مرکز بهداشت، تجهیز ماشین حمل گوشت به لحاظ تعویض چنگگ ها، نظافت و گند زدایی کف اتاق ماشین، راه اندازی گشت های مشترک بازرسان بهداشت، اصناف، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز از مصوبات این جلسه بود.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در 120کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
7448/3033 خبرنگار:محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.