وزیربهداشت در نکاگفت: چون فضای کشور زیاد سیاست زده شده و آلودگی هوایی در حوزه سیاست هم سرایت کرده است،

به گزارش خبرنگارایلنا از ساری،  سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی طوبی نکا ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت:چون فضای کشور زیاد سیاست زده شده و آلودگی هوایی در حوزه سیاست هم سرایت کرده است، برخی  بیشتر بدنبال عیب و ایراد هستند تا حسن های یکدیگر.

با ابراز امیدواری از تداوم اقداماتی که در  زمینه توسعه بهداشتی و درمانی مازندران صورت گرفته،ضمن قدردانی از  کار جهادی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت:انشالله در مسیر تداوم خدمت اقدامات در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان ادامه یابد.

هاشمی، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید  در استان مازندران بالغ بر هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه کرده است، ادامه داد:  بیشتر اقدامات در روستاها  انجام شده، عقب ماندگی زیاد است بسیاری از بیمارستان های ما بیش از ۳۰سال و ماقبل آن هستند و این نشان می دهد که به  بخش بهداشت و درمان توجهی زیادی نمی شده ولی در دولت دکتر روحانی به این مقوله نگاه ویژه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اینکه سومین بار است که به شهرستان نکا در دوران وزارت می آیم، افزود:امیدوارم اقدامات انجام شده مورد رضایت مردم باشد هرچند کمبود  و کاستی های موجود را اذعان داریم.

دکتر هاشمی ضمن قدردانی از واقفین زمین اهدایی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی طوبی نکا، گفت:این کار خیر با ۷حج تمتع برابری می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.