به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان سراوان دکتر رضا رضا زاده روز پنجشنبه با تشریح وضعیت برق بیمارستان رازی سراوان افزود: به محض وقوع نوسان در شبکه برق این بیمارستان سیستم برق اضطراری فعال شد تا روند ارائه خدمات به بیماران در اتاق عمل و بخش های ویژه دچار اخلال نشود.
وی بیان کرد: هم اینک علاوه بر بیماران بستری در بخش های درمانی مختلف، 23 بیمار نیز در بخش های ویژه شامل ICU و CCU وبخش نوزادان بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه با اعمال مدیریت بالینی و فنی هیچیک از خدمات اورژانسی بیمارستان دچار اخلال نشده است.
وی با تقدیر از حضور و مدیریت به موقع فرماندار و همچنین همکاری صمیمانه شرکت برق شهرستان و استان با سامانه بهداشت و درمان گفت: مدیریت موضوع نوسانات برق و پیشگیری از وقوع بحران، ناشی از همکاری موفق بین بخشی و مشارکت آگاهانه مردم عزیز بود.
دکتر رضا زاده با اشاره به پخش شایعاتی در فضاهای مجازی که زمان قطع برق در بیمارستان را چهار روز قبل اعلام کرده اند گفت: توصیه جدی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به تمامی مدیران حوزه بهداشت و درمان این است که بدون توجه به فضاسازی ها و هیاهوهای تبلیغاتی، خط خدمت به مردم و بیماران را پی گیری کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان ادامه داد: ساختمان فعلی بیمارستان رازی در سال 1350 با 25 تخت مصوب راه اندازی شده و در این مدت تعداد تخت های فعال به منظور پاسخگویی به نیاز جمعیت رو به رشد شهرستان به 162 تخت افزایش یافته است.
وی با اشاره به اقدامات گسترده ای که بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در ارتقاء فضاهای بستری صورت گرفته است گفت: اگر چه راه حل اصلی برای تامین تخت بستری مورد نیازشهرستان سراوان راه اندازی بیمارستان جدید این شهرستان است اما به منظور استمرار ارائه خدمات در بیمارستان فعلی بیش از هشت میلیارد ریال در 2 سال اخیر صرف بهسازی، بازسازی و زیباسازی این بیمارستان شده است و با اتمام طرح بهسازی اتاق های عمل، این میزان به 10 میلیارد ریال خواهد رسید.
دکتر رضا زاده ادامه داد: با پی گیری وزارت بهداشت روند ساخت بیمارستان جدید شهرستان سراوان با سرعت ادامه دارد و بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان مجری طرح بیمارستان، میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 70 درصد است.
7316 **6081 دریافت کننده: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.