به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه دشت ناز ساری که بدون حضور خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری آغاز شد در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مرکزی خبر در مورد هدف از سفر وی به مازندران چیست اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در روز میلاد مولی الموحدین خداوند این توفیق را به حقیر داده تا با مردم غیور مازندران و استان زیبای کشور دیدار داشته باشم.

وی افزود: هدف اصلی از سفر به مازندران بررسی برنامه‌هایی بوده که در سفر استانی به مردم مازندران وعده داده شده بوده است.

رئیس جمهور گفت: توسعه بندر امیرآباد و اتصال این بندر به ریل در این سفر افتتاح چرا که توسعه ارتباطات ریلی این بندر با دریای خزر و حمل و نقل دریایی امری مهم است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مازندران برای کشور مهم است افزود: برای توسعه گردشگری داخلی، خارجی و توسعه صنایع این استان اقداماتی صورت گرفته است.

رئیس جمهور تصریح کرد: تلاش دولت تقویت ارتباطات بین شمال و مرکز کشور بوده و با این اقدام قصد دارد سلامت مردم را تضمین و مصرف سوخت کاهش دهد که امیدواریم این سفر موجب برکت مردم باشد.

به گزارش تسنیم قرار است تا ساعتی دیگر با حضور رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از طرح‌ها به صورت ویدیو کنفرانس بهره‌برداری شود.

در سفر رئیس جمهوری به استان 43 طرح مهم به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای 12 طرح دیگر نیز آغاز که هزینه اجرای این طرح‌ها حدود 48 هزار میلیارد ریال است. 32 هزار میلیارد ریال از این میزان هزینه از اعتبارات دولتی تامین شده و مابقی مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای هشت هزار و 400 نفر در استان شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 612492
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.