مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند در شهر بانکوک و بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی باکو اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی از 22 تا 26 اردیبهشت ماه است که بلافاصله بعد از 2 روزفاصله زمانی مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.
هم اکنون اعضای تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در خانه ژیمناستیک شهیدان آذرپی و زیر نظر سرمربی تیم محمد آذرپی آخرین تمرینات خود را انجام می دهند.
هادی خناری نژاد روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : با توجه به شرایط بدنی و تمرینات فشرده‌ ای که در طول سال ها انجام داده ام این امر باعث شد تا تصمیم جدی برای ادامه حضور در مسابقات را نداشته باشم.
عضو تیم ملی ژیمناستیک در دار حلقه ادامه داد: البته دوری از مسابقات بستگی به نظر کادر فنی و تصمیم گیری آنها دارد ، اگر کادر فنی و کشورم برای حضورم در رقابت‌های پیش رو به من نیاز داشته باشند حتما در مسابقات شرکت خواهم کرد.
** تمام تلاشم قرار گرفتن در یکی از سکوهای قهرمانی مسابقات است
خناری نژاد همچنین در خصوص اخرین مرحله آماده سازی تمریناتش در اردوی تیم ملی گفت که در حال حاضر آمادگی جسمانی ام به 80 درصد رسیده است که با تمرینات مکرر قبل از اعزام می خواهم با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنم.
وی ادامه داد: البته فاصله زمانی کم مسابقات و مسافت طولانی برای حضور در بازی های کشورهای آسیایی امکان دارد مشکلاتی را بر روی قوای بدنی ام به وجود آورد.
عضو تیم ملی ژیمناستیک در دار حلقه اضافه کرد: اولین بار است که برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت می کنم و در این مسابقات تنها رسیدن به مدال خوش رنگ و به اهتراز درآوردن پرچم کشورم فکر می کنم.
خناری نژاد مهم ترین حریفانش در مسابقات اسلامی را حریفانی از کشورهای مصر و ترکیه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در بازی های اسیایی در دوره قبل مقام چهارم را از آن خود کرده ام ، گفت که در این مسابقات تمام تلاشم بر آن است که مقام بهتری از دوره قبل را از آن خود کنم.
عضو تیم ملی ژیمناستیک در دار حلقه ، حریفانش در بازی های آسیایی را قهرمانانی از چین ، ژاپن و کره جنوبی اعلام کرد و گفت که هر کدام از این افراد از قهرمانان المپیک هستند.
خناری نژاد در پایان با بیان اینکه در 2 بازی پیش رو قول مدال طلا را نمی دهم ، افزود : اما تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا بر روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیرم.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.