به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمیدرضا خوروش عصر امروز در حاشیه مسابقات تنیس جام دیویس درباره میزبانی اصفهان از این رقابت‌ها اظهار داشت: خانواده تنیس در این چند روز ما را تنها نگذاشتند و ملی‌پوشان ایران مزد زحمات خود را که نزدیک به 2 ماه است در اردوی تیم ملی حضور دارند به خوبی گرفتند.

وی تصریح کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تیم ملی ویتنام نیز بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت اما ایران از آن‌ها بهتر بازی کرد و مزد بازی خود را با پیروزی در این دیدار گرفت.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: کل جامعه فدراسیون تنیس برای مسابقات جام دیویس در اصفهان حضور دارند و پتناسیل بسیار قوی اصفهان را در رشته تنیس متوجه شدند. میزبانی جام دیویس در اصفهان کار کوچکی نبود و این میزبانی باعث شد برای آینده کیفیت کار را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: حضور 2 بازیکن اصفهانی در ترکیب تیم ملی ایران بسیار تاثیرگذار بود و در اصل پیروزی را در روز گذشته بدست آوردیم. این دیدارها برای جوانان علاقه‌مند به تنیس در استان اصفهان به عنوان یک الگو محسوب می‌شود و امیدواریم آینده بهتری در انتظار تنیس اصفهان باشد.

خوروش اظهار داشت: شاهین خالدان یک بازی در سطح بین‌المللی از خود به نمایش گذاشت و با اداره بازی خود حریف ویتنامی خود را به خوبی شکست داد.   

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609214
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.