به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی در جلسه بررسی اقدامات وفعالیت‌های ایام تعطیلات نوروز در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در تشریح اقدامات و فعالیت‌های طرح نوروزی پلیس، از تلاش و زحمات همه همکاران اعم از معاونت‌های ستادی، معاونت اجتماعی، عملیات، پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها قدردانی کرد.

وی افزود: ایام نوروز فرصتی بود تا نیروی انتظامی از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات صادقانه به مردم بهره ببرد و با توجه به برنامه‌های کلان ناجا در ابعاد مختلف ارتقا امنیت اجتماعی، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با قاچاق کالا و طرح ساماندهی دریا از هم اکنون برنامه‌های کوتاه مدت خود را تدوین و اجرا کند.

میرفیضی با اشاره به میزان تردد خودروها در محورهای درون استانی از ثبت بیش از 35 میلیون تردد از 25 اسفندماه تا روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد.

دستگیری سارق اینترنتی در بابل

سرهنگ حسن محمدنژاد افزود: در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 25 میلیون ریالی از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی دریافتند، فردی ناشناس از طریق رمز دوم کارت عابر بانک اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکی کرده است.

کشف 7 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در آمل

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم افزود: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالا از سوی فردی در شهرستان آمل، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 با شناسایی متهم به نام "ف - س"، پس از هماهنگی با مرجع قضایی این فرد را حین تردد با یک دستگاه خودرو پراید در یکی از خیابان‌های شهر متوقف کردند.

دستگیری سارق سابقه دار در ساری

سرهنگ زیداله کاظمی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت دوچرخه از پارکینگ منزل مسکونی در خیابان پاسداران ساری، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با مراجعه به محل وقوع جرم و انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق به نام"ح- الف" شدند و در تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد از سارقان سابقه دار است که به تازگی از زندان آزاد شده است.

کاظمی بیان کرد: ماموران با مراجعه به محل سکونت سارق این فرد را دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606726
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.