به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: کلانتری «13 عباسیه» شهرستان شیراز از طریق گشت‌زنی در حوزه استحفاظی فردی که درحال سرقت آنتن یک دستگاه خودرو سواری بود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری «13 عباسیه» شهرستان شیراز به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد، افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق به 60 فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز اقرار کرد که صنحه های سرقت بازسازی و تاکنون 25 نفر از شکات شناسایی شده‌اند.

کشف کالای قاچاق 100 میلیونی در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از کشف یک محموله قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد و گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، ماموران یگان امداد شهرستان ارسنجان در ایست و بازرسی محور خرامه به ارسنجان به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ دوم احمد فداکار افزود: در بازرسی از خودرو، تعداد 764 بسته قرص‌های غیرمجاز ،1440 عدد باتری خارجی، 756 عدد آدامس خارجی، 1000 عدد فندک ، 1440 عدد آبنبات، 288 عدد صابون خارجی و 120 قوطی خلال دندان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق 100 میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

سرهنگ فرج رستمی با بیان اینکه در این راستا ماموران موفق شدند علاوه بر دستگیری 17 سارق و 19 نفر مظنون به سرقت، 19 خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و  324 گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف کنند، بیان کرد: در این طرح همچنین 45 دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک توقیف و روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام/                                                                                                                                                  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606454
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.