مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : چهار مدرسه به تعداد بیش از 20 کلاس درس دیگر به ظرفیت فضاهای اسکان مسافران در مدارس این استان اضافه شده است .
فرامرز اسدپور افزود : با اضافه شدن این تعداد مدرسه هم اکنون تعداد مدارس اسکان مسافران نوروزی مازندران از 411 به 415 مدرسه افزایش یافته است .
وی با اشاره به اینکه امروز شنبه روز نخست پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس مازندران است ، ادامه داد : شب گذشته پذیرش مسافران در برخی مدارس و سوئیت های رفاهی آموزش و پرورش مازندران انجام شد .
مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران که خود سابقه فعالیت 20 ساله در این نهاد را دارد ، گفت : حضور مسافر در این روزهای پایانی سال و پذیرش آنها در مدارس تاکنون بی سابقه بود .
وی افزود : با توجه به حضور مسافران و پذیرش آنها در مدارس مازندران قبل از آغازفعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران حکایتگر روزهای پرجمعیت مسافران در استان است .
به گفته اسدپور به همین منظور پیش بینی های لازم برای ایجاد فضای اسکان مسافران در دیگر مدارس مازندران نیز اندیشیده شد تا در صورت لزوم سریع به امکانات و وسایل تجهیز شوند .
نوروز سال 95 حدود 400 هزار نفر روز در قالب 27 هزار و 502 خانوار مهمان آموزش و پرورش مازندران بودند که از این میزان 24 هزار و 707 خانوار فرهنگی و 2 هزار و 796 خانوار غیر فرهنگی بودند .
مازندران سالانه میزبان 30 میلیون مسافر است که حدود 12 میلیون نفر شب اقامت در نوروز سال 95 ثبت شد .
مسئولان ارشد مازندران پیش بینی می کنند که نوروز سال 96 تعداد بیشتری از مسافران را در این استان شاهد باشند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.