به گزارش ایرنا، محمد معدندار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امسال هر واحد آموزشی به طور متوسط با 7 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی با دو درجه الف و ب تجهیز شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر این مدرسه ها، 2 مهمانپذیر نیز برای میهمانان نوروزی آماده سازی و تجهیز شده است.
معدندار با اشاره به استقبال بیش از 10 هزار مسافر از محل های اسکان آموزش و پرورش در سال گذشته تصریح کرد: این میزان می تواند با تبلیغات بیشتر و همچنین نشان دادن ظرفیت های گردشگری شهرستان افزایش چشمگیر داشته باشد.
وی افزایش تعداد مدرسه های درجه الف از دو به چهار آموزشگاه را از برنامه های امسال آموزش و پرورش آران و بیدگل در بحث اسکان بیان کرد و تصریح کرد: استقبال مسافران از مدارس درجه الف به دلیل امکانات مناسب و در خور توجه بالا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل هم اکنون حدود 500 اثر تاریخی و طبیعی دارد که هر کدام از آنها می تواند در جذب گردشگر داخلی و خارجی تاثیر مستقیم داشته باشد اما با این وجود بیشتر آثار تاریخی و طبیعی اران و بیدگل ناشناخته است.
وی در پایان اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران همچنین تعداد زیادی نقشه جاذبه ها و راهنمای منطقه آران و بیدگل با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تهیه شده است.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.