به گزارش ایرنا، حمید بردستانی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: امسال برای رفاه حال مسافران نوروزی تا کنون جلسات متعدد هماهنگی ستاد تسهیلات سفر در شهرستان برگزار و در این جلسات کمیته های 9 گانه خدمات سفر نوروزی در شهرستان تشکیل و فعال شده است.
وی اضافه کرد: پنج کمپ راهنمایی، استقبال و اسکان از مسافران نوروزی در شهرهای خورموج، کاکی، شنبه و بادوله در میدانهای ورودی شهرها راه اندازی شده است.
بردستانی اضافه کرد: در زمان حاضر لیست کشیک نوروزی همه ادارات و نهادهای اجرایی و اعضای ستاد تسهیلات سفر تهیه و همه ادارات خدماتی و رفاهی عضو ستاد تسهیلات سفر در تمام ایام شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.
بردستانی بیان کرد: برای همه بازرسان ستاد صیانت نوروزی احکام مربوطه صادر شده و این بازرسان بر خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نورزوزی نظارت مستمر ودائمی دارند.
بردسنانی اضافه کرد: علاوه بر این 9 مدرسه شامل پنج مدرسه در شهر خورموج و چهار مدرسه در شهر کاکی به عنوان محل های اسکان های ذخیره نیز آماده اسکان مسافران است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی یادآورشد: محل ستاد اسکان مسافران در ادارات آموزش و پرورش خورموج و کاکی مستقر و فعال شده اند و مسافران می توانند برای اسکان به این محل ها مراجعه کنند.
بردستانی افزود: با توجه به بارندگی بسیار خوب در اسفند ماه و طبیعت بسیار سر سبز و مناطق گردشگری و طبیعی شهرستان دشتی پیش بینی می شود امسال شاهد حضور بیشتر مسافران نوروزی از شهرستان دشتی و افزایش چشمگیر گرشگران از این شهرستان باشیم.
شهرستان دشتی به مرکزیت شهر خورموج با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043** خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.