اصغر تاکامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس تصاویر ماهواره های هواشناسی ، مازندران در هفته اول سال 96 شرایط جوی ناپایدار همراه با بارندگی خواهد داشت .
وی افزود : برای امروز آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین ساعت به 17 درجه بالای صفر خواهد رسید .
بسطامی گفت : پیش بینی ها نشان می دهد ، مردم مازندران از بعد از ظهر یکشنبه افزایش ابر و از شب بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش نسبتاً شدید باد را شاهد خواهند بود .
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران ادامه داد : آسمان استان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه ناپایدار و ابری و همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود و دما در مناطق جلگه ای تا 6درجه کاهش می یابد .
وی همچنین از ادامه شرایط نامساعد جوی و موج بارندگی در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت : بارندگی ها ممکن است تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد .
بسطامی افزود : شرایط بارندگی در بسیاری از نقاط کشور حاکم خواهد بود اما در هفته اینده برخی مناطق کشور از جو مساعد تری برخوردار هستند .
وی با اشاره به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی مازندران افزود : مسافران نوروزی حتما وسایل زمستانی از جمله زنجیر چرخ ، غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند و باک های بنزین خود را پر کنند .
بسطامی گفت : کسانی که قصد مسافرت دارند قبل از حرکت از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند و یکبار هم زنجیر چرخ ها را بر روی خودرو امتحان کنند .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.