علی استوار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: تردد تریلرهای حامل سنگ از 20 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در جاده های شهرستان خوروبیابانک ممنوع شد.
وی با اشاره به تعطیلات نوروزی و افزایش ترافیک شهرستان افزود: این تصمیم برای سهولت رفت و آمد خودروهای سواری مسافران نوروزی و گردشگران گرفته شده است.
وی‌ تصریح کرد: این ممنوعیت با توجه به حجم زیاد تردد خودروهای سواری مسافران، اتوبوس های مسافربری در مسیرهای مشهد مقدس، نایین به خور و اردکان به چوپانان و سایر استان های همجوار لحاظ شده است.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان خوروبیابانک گفت: در اجرای این طرح، حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی مستثنا هستند.
شهرستان خوروبیابانک در کریدور شمال به جنوب شرق به غرب کشور قرار دارد و با استان های سمنان، یزد و خراسان جنوبی هم مرز است و این امر ترافیک خودروهای سواری در ورودی های شهرستان را دو چندان می کند.
بر این اساس طبق برنامه‌ریزی هرساله محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت رفت و آمد، ارتقای ضریب ایمن جاده‌ها و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در شهرستان اعمال می‌شود.
حدود 400 دستگاه تریلر حامل انواع سنگ های معدنی شهرستان و خراسان جنوبی در طول شبانه روز از محورهای مواصلاتی خوروبیابانک عبور می کنند.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
م.ف/ 7153/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.