به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان افزود که این افراد در بخش کشاورزی ، صنعت و معدن مشغول کار شدند.
وی هم افزائی بانک های عامل با دریافت کنندگان تسهیلات را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که با ادامه این وضعیت ، افراد بیشتری از تسهیلات اشتغالزائی برخوردار شوند.
فرماندار قائمشهر با اعلام این که 160 واحد کشاورزی شهرستان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند ، گفت که 51 واحد از این تعداد تاکنون حدود 160 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
وی آمار افزایش فرصت شغلی در این واحدها را به خاطر دریافت تسهیلات رونق تولید 152 نفر اعلام کرد.
محمدی افزود : بسیاری از این واحدها اگر تسهیلات رونق تولید را دریافت نمی کردند ، نه تنها قدرت جذب نیروی کار جدید را نداشتند ، بلکه قادر به ادامه فعالیت هم نبودند.
وی همچنین به سهمیه 24 میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزائی برای کمیته امداد شهرستان اشاره کرد و گفت که از 227 نفرمددجوی معرفی شده به بانک های عامل تاکنون 202 نفر وام خود اشتغالی خود را از محل منابع بانکی دریافت کرده اند.
فرماندار قائمشهر از ایجاد اشتغال برای 86 نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان هم خبر داد و افزود که به این افراد 10 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.
وی ایجاد شغل برای 25 نفر در بخش میراث فرهنگی و 29 نفر در بخش شیلات را هم از دیر موفقیت های اقتصادی شهرستان در سال جاری برشمرد.
محمدی تسهیلات پرداختی از محل بسته حمایتی رونق تولید در بخش شیلات را 2 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت که در بخش صنعت ، معدن و تجارت هم 86 بنگاه متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که تاکنون 23 واحد تسهیلات خود را به مبلغ حدود 122 میلیارد ریال دریافت کرده اند.
محمدی اشتغالزایی در این بخش را 48 نفر اعلام کرد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.